Vond dit echt waar zelfs één van de beste afleveringen! Vooral dan die laser/ninja-opdracht was meesterlijk! Was weer net zoals vroeger, heel het sfeertje was er in combinatie met de muziek. Echt genoten heb ik van deze aflevering. Die laatste opdracht mocht er van mij al veel vroeger inzitten, alhoewel ik het wel iets vind hebben voor een finale.
Voor mij is nog steeds Kim de Mol. Wat was ze weer vanalles aan 't bekokstoven vooral tijdens de laatste opdracht.
Ze liet de pot onbewaakt achter. Daarna liet ze zich vrij gemakkelijk door de ninja's overmeesteren. En last but not least probeerde Frits constant van de pot weg te lokken maar is daar helaas niet in geslaagd. Ik hoopte dat ze in haar opzet zou slagen, want dat had gegarandeerd heel leuke beelden opgeleverd. (Ik verdenk Kim er ook van dat ze Sanne heeft afgeschoten, hoewel het in de uitzending, hoewel het in de uitzending leek alsof Frits dat deed. Deed me trouwens denken aan De Mol uit serie 2 BE waar de mol ook een kandidaat uitschakeld.) Soit, Frits kon aan de verleiding weerstaan en heeft terecht de pot gewonnen. Al duurde het tot de laatste aflevering, Frits heeft eindelijk mijn sympathie gewonnen, alleen al door het feit dat hij zoveel ninja's heeft afgeknald!
En Kim, die blijft nog altijd lekker de Mol, voor eeuwig en altijd onze tiende Mol!
Na vanavond ben ik daar nog meer van overtuigd.