Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Marlous,De Nederlandse seizoenen lopen vloeiend qua beeld en geluid. Helaas zijn seizoen 1, 2, 3 en 4 met een videoband opgenomen, waardoor het geheel niet altijd even goed is. Maar deze seizoenen zijn prima te volgen. Seizoen 3 heeft af en toe vals geluid, maar ik hoop van een medeforummer nog een betere opname te krijgen.België 1 is inderdaad de minst goede qua kwaliteit, maar na een tijdje stoort het minder en je moet deze serie gewoon gezien als Mol-fan!Vanaf seizoen 5 is alles opgenomen met een HDD- of DVD-recorder. Prima kwaliteit dus! En alle dvd's die we verkopen bevatten een overzichtelijk menu.Ik zie je bestelling graag tegemoet.
Welkom op het forum Peerko. Hulde voor al het werk dat je er in steekt om de allereerste molreeks op te knappen. Een menu zou erg mooi zijn, maar ondertiteling is wat mij betreft niet nodig. Het is over het algemeen goed te verstaan.
Dag. ik zou wel graag ondertiteling willen,maar weet weer niet hoe en waar ze te bestellen! ik blijf de berichten wel volgen vr. groeten
Heb je enig idee wanneer de dvd's ongeveer af zullen zijn?
Nog een dag om dvd's te bestellen mensen..
Zijn er inmiddels al dvd's verstuurd? Ik zit erop te wachten met smart.
Hoe staat het met het De Mol 1-opkalefaterproject? Ik kijk er naar uit om die serie in verbeterde kwaliteit te zien.
Het is even geleden, ik denk dat ik eens een preview ronde moet doen met een select gezelschap om te bepalen of het product aan de maatstaven gemeten kan worden.
Ik heb nog twee bestellingen (Heinz en Lautjuh) openstaan, dus wellicht kunnen zij de proefkonijnen zijn? Ik begreep van Niuno dat jullie mij een kopie sturen, zodat ik deze verder kan verspreiden.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
552 gasten en 5 vaste bezoekers