Ik zie het probleem niet zo.
Als er 3 mensen in de vooravond van Wie wordt de nieuwe Mary Poppins? ook allerlei dingen naar voren halen welke van de 3 dames gaat winnen als dat niet mag wat mag dan wel?
Zelfde met de winaar van de verkiezingen,de een zegt Cohen en de ander Wilders en de ander Halsema.
Dus Heinz en anderen kunnen hun mening gewoon geven over wie zij denken dat de Mol is.
Als je het niet wil zien en horen wat anderen denken dat zet je het uit of zap je.
Maar veel mensen zijn ook wel benieuwd naar wat anderen en met name fervente molkijkers denken wie de mol is want daar draait het programma om,je kan moeilijk fervente teletubbies kijkers uitnodigen en die om hun mening vragen wie de mol is.
Voor de kijkers van De wereld draait door was het ook grappig om deze discussie te volgen,mooie televisie.
En het zijn meningen met onderbouwingen maar ook Heinz heeft geen inside informatie dus kan het nooit een spoiler zijn,als JP letterlijk had gesuggereeerd dat wie dan ook de Mol is dan is het wat anders.
Maar goed ik geef je wel gelijk in dat een verrassing altijd leuker is, dat is het nog steeds, het is nu Kim of Sanne of beide maar zeker weten doe je en wij het nog steeds niet.
Als het verrassend moet blijven dan zou het programma opzet moeten veranderen en zou er niemand af moeten vallen en dat je dan in de finale uit 10 mollen kan kiezen.
Maar goed dat is mijn mening.