Ik volg jullie niet helemaal met jullie zuignappen enzo, jullie roken echt verkeerde shit volgens mij.
mocht ik morgen ongelijk krijgen trouwens, als bijv kim of sanne ineens naar voren stapt, maak jullie dan geen zorgen. Arjen was dan wss te skaff om op dat moment aan te geven dat hij de mol was dit jaar. Hij zal dan na een week ofzo wel een belletje doen naar de avro dat hij tóch de mol is, en kim met haar +jes een eersteklas oplichtert is.
Verder ben ik er ook achter gekomen dat ook Erik nogal skaff was in de serie. Dit zie je aan de opdrachten met de zandzakken die ze op de rug mee moesten nemen. Eerst zegt arjen(ook skaff natuurlijk, niet voor niets de mol) ; Wie z'n zandzakken nu laat vallen is de mol, Erik laat ze perongeluk vallen, veel te skaff om die dingen mee te dragen. Vervolgens doet Arjen het zelfde,om een lachkick op te wekken bij Erik, en wat zie je Erik stukgaan zeg, niet normaal.
Om verdere vragen te beantwoorden :
- Nee er zijn geen 2 mollen
- Of toch wel
- Nja weetniet
- Als het zo zou zijn zou de avro ons echt keihard nakken, het heet wie is de mol (alt titel wie is het skaffst) en niet wie zijn de mollen
- Mocht het zo zijn bel ik de avro meteen op
- Om vervolgens nadat hun op nemen weer op te hangen
- Dit herhaal ik dan 10x
- Dan krijg ik ff een lachkick
- Doe ik het nog 10x
- Dan blokkeren ze m'n nummer
- Dan bel ik onbekend met mn mobiel
- Dan raakt m'n btg op
- Dan is het leuk geweest
- En jat ik de mob van iemand in m'n buurt en bel ik daar nog es mee
- Dan is het echt leuk geweest
Volgende : Hoe kwamen ze aan de shit daarzo?
-Zoals Pharos al aangeeft, lag Frits in de zevende hemel op het gebied van natural herbs, overschatte shit trouwens maar dat terzijde.
- Heb ook in de wandelgangen horen fluisteren dat Hind marrokkaanse hasj mee had, maar dit durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen
- Bodejos, fijn om te horen dat je skaff bent, geniet ervan.
Mochten er nog meer vragen zijn, ik hoor ze graag, space'se boys.