Kim is de mol. Ik vond het een toffe mol dit jaar, wat de rest er ook van denkt. Maar 't is weer één en al sour grapes show.
De laatste aflevering dit jaar vond ik stukken overzichtelijker dan andere jaren. Eindelijk nemen ze eens de tijd om rustig alle opdrachten af te gaan. 't Was bij momenten erg grappig! Enige punt van kritiek, dat mogen ze ook eens doen voor de hints, wordt nog altijd snel snel even erbij verteld. En verder, de ontknoping moet echt anders, niet meer zo droog vertellen: "Ik ben de Mol". Dat mag echt spannender!
Verder vond ik Kim de juiste Mol op het juiste moment. Vind het in tegenstelling tot al die zure reacties hierboven helemáál géén teleurstellende Mol. Ze heeft erg slim gehandeld. Maar iedereen wil plots alleen maar spectaculaire molacties, tja je kan niet alles hebben, de mol kan ook niet overal mollen zoals afgesproken. Daar moet én de opdracht (hoe die uitdraait) én de groep zich toe lenen en dat was dit jaar niet altijd het geval (andere jaren ook niet trouwens maarja wordt snel vergeten).
Was het dan zoveel beter geweest als het Sanne was? I Don't think so. Als puntje bij paaltje komt vind ik de tiende Mol zeer geslaagd in haar opzet.