Ik heb weinig recht van spreken aangezien ik hier amper post. Maar aan de andere kant: ik lees wel alles mee, en daarnaast ben ik fan vanaf seizoen 1. Dus graag wil ik ook mijn licht op deze serie laten schijnen.
Komt ie hoor:
WAT EEN TELEURSTELLING! Na vorig jaar met
nu weer een passieve, teleurstellende mol, die zeker weten onderin mijn rijtje met favoriete mollen komt. De hele aflevering maar hopen dat ze IETS leuks gedaan heeft. Maar nee hoor, foutjes die elke kandidaat kan maken, meeliften met de fouten van de anderen, en dan ook nog heel trots zeggen: Ik ben de mol.
Bah!
Als reden kun je aandragen dat het mol zijn steeds lastiger wordt. Is dat geen reden om te stoppen met de serie? Anderzijds vind ik dat je ondanks te toenemende druk, VEEL beter kunt presteren als mol. Ik hoop toch dat volgend seizoen weer eens een echte mol opstaat!
Desondanks was de serie wel leuk, qua opdrachten en beelden. Maar ik hoopte zo op weer eens een mol met ballen. (letterlijk en figuurlijk, ik zie toch liever een man als mol) Erg jammer dit.
Ik werd vanochtend gewoon wakker met een kater, zonder dat ik alcohol had gedronken. Wat een teleurstelling.
Pff ik denk er zelfs aan om dit programma te gaan boycotten in de toekomst. Maar ja, tegen de tijd dat de kandidaten en het land van serie 11 bekend worden gemaakt, begint het alweer helemaal te kriebelen en krijg ik er weer enorm veel zin in.