Ik ben geloof ik één van de weinigen, maar ik vond Milouska een héle goede mol! Ze werd door praktisch niemand van de kandidaten verdacht, en op het forum zat bijna iedereen op Roderick of Frédérique (ik ook...). Want Milouska was véél te dom, of zó opvallend dat ze de mol gewoon niet kon zijn. Haar medekandidaten verklaarden voor de finale dat als Milouska de mol zou zijn, ze een ere ronde door de stad verdiende. Bovendien koos Milouska voor een tactiek, die geen andere mol tot nu toe heeft durven kiezen. Of in ieder geval niet zo heeft uit durven of kunnen voeren als Milouska dat heeft gedaan. Zélden heeft de mol zich in het spel zó totaal anders voorgedaan dan hij/zij in werkelijkheid is. Heel riskant, zéker in een BN-ers serie, maar daardoor vond ik het juist zo goed gedaan. Maar daar was ik één van de weinigen in: hoewel vóór de ontknoping bijna niemand haar als mol zag, werd er na de ontknoping geroepen "slechte mol, het lag er veel te dik bovenop"
Dan hoor ik waarschijnlijk ook tot de weinigen of er zijn meer dan we denken. Tijdens de serie zag ik Milouska ook absoluut niet zitten als mol. Te dom, naïef, irritant, noem maar op. Ik had ook zoiets van: als zij de mol blijkt te zijn, is ze de slechtste mol ooit.
Maar eigenlijk kan je pas oordelen als de laatste aflevering voorbij is. Toen gingen bij mij de oogkleppen los. Hoe kan ik zo stom zijn dat een nieuwslezer (ook al was het voor de Jeugdjournaal) zo dom kon zijn. Natuurlijk had Milouska hersens. Maar ze speelde zo subliem het domme blondje (figuurlijk bedoeld) dat ik er volledig in tuinde.
Milouska is niet de beste mol, naar mijn mening is dat Dennis. Toch behoort ze wel tot de top.
Dit in tegenstelling tot Kim. Terwijl Milouska bij de andere kandidaten onverdacht bleef had Kim al vanaf aflevering 1 Erik en Frits in haar nek. Mede hierdoor kon Kim later minder risico's nemen. Kim is zeker ook geen slechte mol, wel een goede middenmoter.