S10: Vanaf aflevering 6 (5 dus.) Heb wel pas vanaf afleverinng 4 ingevuld ,dikke kans dat ik geen Kim had ingevuld bij Aflevering 1 tm 3. Maar ook gewoon Erik, Arjen of Sanne.
S1. Alleen de laatste paar gezien (en de rest later in HH) zat toen op Petra. Zij won geloof ik.
S2. Wederom De winnaar. Ging wel tussen hem en haar.
S3 George. Wel is uitglijder na Jantien en Prins. Deed niet mee aan de poll, dat kwam pas bij S4.
S4: Chandrika zou de winnaar worden vanaf aflevering 1. Niet dus. Twee of Drie afleveringen Elise. Voor een hele lange tijd die politie agent, die in aflevering 8 vertrok. Jon was echt slachtoffer van weg sturen.
S5: Lotte Heilingman en ik geloof vanaf het begin. Yvonne veel als winnaar.
S6: Roderick Veelo. Geen Milouska, maar haar style heeft me geholpen om Kim te vinden. Alle bij toch saaie mollen. Frédérique Huydts was natuurlijk terecht de winnaar, ook al dacht ik een tijd je dat Toine zou worden.
S7: Menno, Dick, Paul en vanaf afl 8 Inge. Maar Inge zat al 2 afleveringen eerder tussen Winnaar en Mol in. Zie bijlagen.
S8: Joris tot aflevering 6. Vanaf aflevering 7 op Dennis. Het ging echt tussen hun met ook nog Patrick Martens en Edo Brunner, maar die had ik meer als winnaar. (Door het raak gooien in de leader met name.) Zie bijlagen.
S9: Ging een beetje tussen Dennis, Rick, Sebastiaan, Viviënne en John.