Ik heb toen de kandidaten bekend gemaakt waren, een klein visje uitgegooid bij de andere dames. Geen van hen antwoordde echter in de zin van dat ze wel een verbondje aan wilden gaan met z'n 4-en.
Na de eerste afvaller, KD., besefte ik ineens dat zijn lijstje erg belangrijk was, en dat degene met wie hij samenwerkte dus heel veel voorsprong had op de anderen. In een lichte paniek, ik had namelijk helemaal niets waarop ik mijn lijstje samenstelde, alleen intuļtie
ben ik toen wat mensen gaan aanschrijven waarvan ik vermoedde dat zij ook geen verbond hadden. Dat waren Dolfie, niuno en MGM. We deelden wat informatie, maar duidelijk niet genoeg, en mijn intuļtie zei nog steeds dat Vieffan het vooral niet was...
Nadat ik was afgevallen heb ik Dolfie mijn lijstje gestuurd, zonder verder commentaar. Ik dacht dat Dolfie mijn onderste 3 daarna dan wel bovenaan zou zetten, dus ik was erg verbaasd toen zij ook wel vlot afviel.
KD. stuurde mij zijn lijstje, en ik hem de mijne, en toen we die naast elkaar legden kon het haast niet anders dan dat Vieffan de mol was. Heel misschien was het Nicky, maar die hadden we allebei iets hoger staan dan Vieffan. Verder waren er geen overeenkomsten onderaan onze lijstjes. Voor ons was het toen dus wel duidelijk, toen wel...