Nieuws Volg ons ook op Twitter!
oke, dus een beetje a la psv feyenoord mooi, ze hebben er nu de spelers voor (creatieve) dus dan moeten ze ook maar eens aantrekkelijk voetballenIk was voor PSV toen hiddink er zat, maar toen Hiddink weg ging ging het bergafwaards en ben ik een neutrale kijker geworden
Haha okee, neutraal kijken is nog leuker kan je voor wie dan ook juichen Ik werd in 2004 voor psv omdat ajax kampioen was geworden en feyenoord in 2002 de uefa cup had. Toen 4 jaar kampioen en halve finale CL daarna 3 magere jaren waarin ik ook achter mn club ben blijven staan en dit seizoen hebben we de spelers, de motor lijkt te gaan draaien.. dus wie weet kunnen we dit seizoen nog verder dan kwartfinale Europa league komen
PSV heeft om eerlijk te zijn altijd nog wel een streepje voor hoor
Haha das mooi om te horen (ik probeer wedstrijden ook vaak kritisch te kijken naar psv/objectief te zijn over de dingen die wel/niet goed gaan, omdat ik misschien wel de sportjournalistiek in wil)Btw AZ heeft ook lekker huisgehouden vandaag 6-0 tegen Aalesund, en ik nweet dat we deels offtopic aan het gaan zijn maar ach na zn avond mag het ff
sportjournalistiek lijkt mij ook wel leuk om te doen over sportjournalistiek, toevallig vandaag dat een tweet van mij geretweet werd door het twitter account van de knltb (vind ik komisch)ik ben nogal extreem up to date in het nederlands tennis en tja, als AL moet ik het goede voorbeeld gevendus nog een beetje OT te zijn: Vandaag is eindelijk mijn bed bezorgt in adamdus vanaf nu vind ik dat ik echt in adam ben gesetteld
Haha wel leuk dat ze dat zo retweeten, want ik zie dat ze toch 1108 volgers hebben En gefeliciteerd man met je (studenten)huisje, hopelijk ga je het naar je zin hebben in amsterdam Tennis volg ik wel een beetje, de ene keer ga ik ervoor zitten en de andere keer denk ik mwa vandaag geen zin
dankjewel zal aankomende week nog vaak op en neer reizen, moet nog een tennistoernooi doen
Haha okee ja dat heb je altijd int het begin dat heen en weer reizen(ik heb er gelukkig geen last van omdat ik nog thuis woon en studeer in de stad waar ik woon ) Want tussen waar en waar moet je heen en weer reizen? iig ook succes met je toernooi
dankjeweltussen amsterdam (oost) en hilversumdus slechts half uur 45 minuten met autoen 45 min met de trein zo gedaan
Oooh ja dat valt zeker mee, das als ik veel tegenslag bheb mijn reistijd van de ene kant van de stad naar mn school toe maar meestal half uurtje ofzo
Gewerkt En blijkbaar ben ik de enige met koekoe
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
921 gasten en 2 vaste bezoekers