ik heb me vandaag een aantal keer verbaasd bij Hans Anders.
Vroeger was er een slogan. Alleen de prijs is anders.... nou er zijn wel meer dingen anders daar
Er was een ouder echtpaar voor me. Ik schat zo midden 70. Die vroegen aan de filiaalchef waarom ze geen mailtje gehad hadden dat de bril van meneer klaar was. Na wat heen en weer gepraat bleek het email adres onjuist te zijn genoteerd door dit filiaal. De slijperij had wel een mail gestuurd werd nog gezegd door de chef. "Ja maar" als het email adres toch onjuist is krijgt de slijperij het mailtje toch terug? (ik vond het scherp van die oude meneer).
Tja zegt die chef dat kunnen we niet bijhouden. Ze sturen elke dag duizenden eeeh honderden mailtjes en er komen er altijd wel 30 terug ofzo. Dat zit nu eenmaal in het systeem, kan ik ook niks aan doen....
Ook de service is anders
Toen was ik:
Ik wil graag nieuwe lenzen zei ik.
ik kreeg toen drie vragen:
Nee, niet:
Hoe gaat het met uw ogen?
Is de sterkte nog gewijzigd denkt u?
Zal ik het even opmeten ?
Maar
Wat is uw geboortedatum?
Wat is uw postcode?
Mag ik uw emailadres noteren?
Op de laatste vraag kreeg ze NEE, wat moeten ze daar toch mee.
Ook de vragen zijn Anders dan verwacht bij Hans
ow en nog meer ontopic: ik heb me even lekker druk gemaakt over futiliteiten. Soms zo heerlijk