Brtdm respect , verhuizen Met dit weer .
Ot. Met mijn Vader naar zijn trouwring gezocht. Hij had die afgedaan omdat het zo warm was. Goede beslissing, Maar hij has Geen idee Waar hij hem gestopt had. Gelukkig is zijn kamer niet al te groot. Hij zat In zijn portemonnee.
Dus met hem afgesproken dat ik de ring meenam en op briefje geschreven dat Ik hem mee had.
Ik was nog maar net thuis en toen belde de zorg alweer dat hij zo verdrietig was want hij was zijn ring kwijt. Was wel beetje zielig, maar toen ik er was en wees op briefje wist hij het eventjes weer. Tijdens de wandeling voor een IJsje was hij het alweer kwjt.
Nu zit er briefje In portemonnee, op prikbord en in zijn kameragenda dat zijn ring bij mij is. Misschien dat hij kwijt raakt dat hij zijn ring kwijt is
.
Soms is het erg moeilijk omdat je je Vader kwijt bent, maar het is soms ook wel goed om een Andere band te kweken en gewoon samen dingen te doen.
Bord spellen van de laatste zending waren aftermath, clank legacy en the isle of cats. Alleen aftermath is nog niet op de tafel gekomen ( regels nog niet eens gelezen), de rest ondanks corona toch al paar keer gespeeld ( Skype verbinding is niet ideale vervanging voor vrienden aan tafel, maar het werkt)