Ik gok dat Tristan onder griepprik groep valt?
Ja, daar val ik ook onder, en voor zover ik wist had niemand nog de uitnodigingsbrief gehad. Dus vandaar dat ik het vroeg.
@Tristan het valt me ook al op dat in de media veel wordt gedaan alsof mensen voordringen, terwijl de GGD zelf gewoon alle jaartallen open heeft gezet. Schijnt te zijn omdat de zorg ineens ook via die website moet ipv via hun eigen website, maar dan moeten ze er maar een controlevraag bij zetten of je wel in de zorg werkt. Vind het ook logischer om mensen dan maar ook gewoon te prikken ipv weg te sturen, anders is het afsprakenslot helemaal voor niets geboekt.
Het enige wat ik nu wel irritant vind, is dat ik niet zelf bij de priklocatie kan komen en afhankelijk ben van m'n moeder die dan vanaf de andere kant van het land moet komen rijden. Dus ik kan het niet riskeren om weggestuurd te worden en moet wel wachten op m'n brief, en dan zijn er hierdoor straks een hoop minder tijdslots beschikbaar
Maar dat vind ik vooral de fout van de GGD, niet de mensen die een afspraak inplannen (die veelal risicogroeper zijn).