Nieuws Volg en like ons op Facebook!
zonde, het is gewoon echt een vak dat je moet oefenenmaakt je de opdrachten en oefen toetsen uit bv je examenbundel is het echt heel makkelijk te doen
tsja.... ik geef de hoop al bijna op .met een 1.9
OMG, waar ging het over??
Vaardigheden....dus van alles en nog wat...iets met binomiale verdeling ofso...
ach so, das zo simpel XDmaar ik was altijd goed in kansberekeningen is anders wiskunde bijles niet iets voor je??
ach, al geprobeerd .het is gewoon zinloos...... wiskunde is een kansloos vak
wiskunde is een vak waar je het licht moet zien, je moet ook weten waarom je iets doet
omdat het moet....
ik heb het over de theorie, waarom moet je met kansberekingen de ene keer npr en de andere keer ncr gebruiken, wanneer de ene keer binompdf/binomcdf of weer normalpdf/normalcdf of invnorm en poissonpdf/poissoncdfen wanneer je weer de 1-normalcdf enzo moet gebruikenhet is allemaal simpel als je weet wanneer je welke moet gebruiken en dat weet je hoe het in elkaar zit, wat houd het in
en zie dat maar eens uitelkaar te houden
dat is dus echt zo simpel je hoeft alleen binom en normal te onthoudeninvnorm hoort bij normal, is het tegenovergestelde en Ncr/Npr is weer een onderdeel van binom en normal (soort van)
okee jah dat wel... maar als je dan zo'n verhaaltje voor je krijgt met getallen ...... dan weet ik het niet meer
Lekker gewerkt, lekker gegeten en trots op tdietz geworden
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
876 gasten en 6 vaste bezoekers