Nieuws Volg ons ook op Twitter!
open boek is altijd relaxed, maar meestal overschat, het opzoeken kost meestal veel tijd, waardoor het handiger is het zo te leren dat je dat boek niet nodig hebt, of iig heel veel opdrachten maken iig succes(btw vind ik een 7 niet zo heel hoog als ik om mij heen keek, waren wel wat negentjes gehaald )
Zonder boek had ik al die methoden echt niet geweten hoor, inclusief alle formules..Misschien dat wij moeilijkere statistiek/meer verschillende methoden hebben dan jullie hadden. Ik zie het nog niet gebeuren dat veel mensen hoge cijfers gaan halen. Bij ons is statistiek een vak wat veel mensen over moeten doen..
kan ja, bij ons was het ook meerkeuze, kan je altijd goed gokken
Idd, bij ons was de eerste toets ook meerkeuze.. Toen had ik een 6.5.. (Terwijl echt veel mensen een onvoldoende hadden, wat ik eigenlijk niet zo goed snap want ook dat was een open boek toets) Nu is het een open vragen toets, helaas
dat zal komen doordat men bij open boek niet goed gaan leren veel succes iig, lukt het nu al beter?
Naar museon geweest
Heel hard gewerkt ...een heel mooi compliment ontvangen van een leerkracht die al ruim dertig jaar in het onderwijs zit, en vandaag bij mij in de klas kwam mee kijken en zeer verbaasd was dat ik nog maar drie weken deze klas had, en daarnaast heel veel toetsen nagekeken....
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
935 gasten en 4 vaste bezoekers