Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
gelasergamed waarbij ik 3 keer laatste werd, maar er zat een stijgende lijn in!
misschien kwam het ook wel doordat ik met 9 game-freaks dit deed maar het was zeker hilarisch en spannend
Wat ben je soms toch een patsertje. Maar omdat je nog jarig ben zal ik het je vergeven.
hahaha, sorry maar lasergamen ben ik tot nu toe altijd goed in geweest, ik zie snel de handige plekken om te staan, en onthoud goed de wegenMaar als je me echt zou kennen weet je dat ik een heel bescheiden iemand ben en niet snel serieus zeg dat ik ergens heel goed in ben, eerder het tegenovergestelde
Boodschappen, badkamer geschrobd
De papieren voor de belastingaangifte bij elkaar gezocht...een giga knuffelkonijn van vilt gemaakt en de tweede is nu ook in de maak, boodschappen gehaald, manlief getreiterd en verder eigenlijk niets....
En nu staan er vier bossche bollen in de koelkast voor vanavond
wie in Nederland verantwoordelijk is voor de belastingaangiftes weet ik niet,maar ik stel me er zo een of andere droogkloot bij voor,die Bakkertje's aangifte onder handen neemt.Hij leest dit.....en merkt dat Bakkertje haar belastingaangifte ingevuld heeft in samenwerking met een gigakonijn van vilt die opzich ook nog eens zwanger blijkt te zijn omdat het vilt van Bakkertje zich wil voortplanten en zij kon belasting-vermindering krijgen omdat ze voer voor die dingen moet kopen en ook nog haar man pest.....Als dit lukt,dan zal ik(binnenkort ) even zééééér vriendelijk voor Bakkertje zijn
ow ze zijn wel leuk ::cheerleader ::
de hele dag een bedrijf bezocht, was wel heel leuk
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
504 gasten en 1 vaste bezoeker