Pffff, lang verhaal.. M'n ouders en m'n zusje zijn op vakantie en ik zou vandaag naar m'n oma gaan om wat leuks te gaan doen. dan is ze namelijk niet zo lang alleen. Gisteren had m'n moeder m'n oma nog gebeld en toe bleek dat m'n oma niet helemaal lekker was. Had m'n moeder gisteren al tegen me gezegd via de telefoon. Ik er toch maar heen vandaag om m'n oma dan maar een beetje te helpen. Daar aangekomen schrok ik toch een beetje, ze kon amper op dr benen staan en ze was helemaal geel. K ben de hele dag bij dr gebleven en heb ff boodschappen voor dr gedaan en heb nog ff gekookt voor ons. Ben 's avonds toch maar naar huis gegaan. Thuis toch maar ff m'n moeder gebeld over de stand van zake en gezegd dat ik het toch niet helemaal vertrouwde. Toe heeft m'n moeder m'n tante die wijkverpleegkundige is geweest gebeld en die is ook ff naar m'n oma gaan kijken. Die heeft toen de weekend arts gebeld en die is toen gekomen.. Die heeft besloten dat ze ff een nachtje naar t ziekenhuis moet.
Waarschijnlijk is het iets met dr gal, die is misschien verstopt ofzo.
Ik hoop zo dat het allemaal goed komt. K ben behoorlijk bezorgd en ik kan zo weinig doen...
Zo, lang verhaal maar t moest er ff uit.