Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Ontbijt verzorgd en koffie gedronken.
Wij hebben vandaag een hele grote stap gezet richting het opstarten van een eigen rijschool...we hebben de financiering geregeld en alvast een auto uitgezocht....nu de auto nog bestellen en de rest afhandelen de komende tijd.
wat leuk, veel succes alvast het is dat ik mijn rijbewijs al had
dank je wel ...nog leuker is dat ik de eerste klant van onze rijschool ben en dat ik me als doel heb gesteld om het eerste examen te bemachtigen
Dank jullie wel allemaal...We zijn vandaag bij de Fiat dealer langsgeweest...eerder al gekeken voor een Volkwasgen Polo en een Opel Corsa (waar manlief nu ook mee rijdt) maar dat zijn ze toch net niet...De Fiat Punto Evo staat op dit moment op nummer 1 en deze zal het waarsschijnlijk ook gaan worden. Een lekker pittig wagentje en vooral sportief en dat valt ook in de smaak bij leerlingen.OT: buiten alle rijschoolperikelen om heb ik ook nog geprobeerd alles op een rijtje te zetten mbt de zomerschool want morgen is de grote evaluatieronde...moet nog even doorwerken voordat alles klaar is.
Als je een Panda zou willen zou ik nog even een paar maandjes wachten. Dan staat namelijk de nieuwe Panda bij de dealers...
Ik haal altijd panda's uit China
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
910 gasten en 6 vaste bezoekers