Een heleboel oude studie zooi, kladblokken, aantekeningen, artikelen etc. opgeruimd/weggegooid waarvan ik dacht dat het ooit nog van pas zou kunnen komen. Daarbij ook nog verrassend veel RN dingen tegengekomen, waaronder:
- Aantekeningen voor de Virtual mole waarbij bij elke test d.m.v turven bijhield op wie ik hoeveel vragen had ingezet. Al die moeite bleek achteraf voor niks, want ik was als mol in dat verhaal geschreven (maar ja, dat kon ik ook niet weten natuurlijk
)
- Aantekeningen voor mijn teams in de tennis en sportpoules welke spelers ik wilde kiezen (die aantekeningen van de laatste 1,5 jaar kom ik ook vast nog wel over lange tijd tegen). Ik zie daarbij ook de meest obscure renners/tennnisers waar we later nooit meer wat van hebben gehoord.
- Aantekeningen voor de opdrachten van de eerste WIDMO die we in 2015 hier hebben gemaakt (en ook wat ideeën die nooit zijn uitgevoerd uiteindelijk).
- Een tekening die ik heb gemaakt voor Time Warpers, het kostte zo'n me 2 uur die te vinden
- Spelaantekeningen voor ZAP 2013
En verder buiten RN om, heel veel o ja dingen en memories van dingen die nooit meer terugkomen en waardoor ik me besef dat de tijd heel snel is gegaan. Nu voel ik me meteen een beetje melancholisch