Uhm. Hi.
Ben ik ook weereens.. na een maand
No worries, alles goed hier
Kan natuurlijk altijd beter, maar kan eveneens vele malen slechter - dus ik durf wel op 'goed' te middelen
Denk dat ik grotendeels een tijd hier niet ben geweest omdat.. het gewoon niet in m'n systeem meer zat.
Was eerst een weekje afwezig vanwege Essen, en een verjaardag, en wat andere drukkigheden - en toen is het er niet meer echt ingekomen.
Simpelweg omdat ik overdag momenteel reeedelijk gestructureerd ben. In ieder geval voor mijn doen
En dus in mindere mate steeds sog gedrag vertoon. Wat ik eerder invulde door dan maar even het forum te gaan checken ofzo. En in de tijd dat ik wel zit te soggen, vul ik dat meer met duolingo en babadum - aangezien ik begin oktober Spaans weer heb opgepakt.
En 's avonds komt het toch vaker neer op iets kijken ofzo, en in ieder geval niet automatisch forummen.
Maar het is wel raar. Toen ik 2-3 maanden geleden wat effectiever en doortastender werd, meende ik dat ik daarom minder op 't forum zou verschijnen. Dat postte ik toen volgens mij ook. Om vervolgens juist meer te forummen. En nu redelijk out of the blue een afwezigheid.
Ik ben mijn grootste mysterie
Anyway, ik lig natuurlijk hopeloos achter met topics en dergelijke, dus het zal wel een paar dagen alvorens ik weer bij ben gelezen.
Maaruhm.
hoi