Pjotr?
Uhm ja, daar kan en wil ik iets over zeggen. Misschien een beetje raar dat ik antwoord geef op jouw vraag, maar het gaat helaas niet zo heel goed met Pjotr
Heb aan hem doorgegeven dat jij je dit afvraagt (dat hij wordt gemist hier op RN), maar omdat hij op dit moment heel weinig energie heeft heeft hij mij gevraagd te antwoorden.
Alle gebeurtenissen in zijn leven hebben een dusdanige invloed op hem dat hij last heeft van heftige depressieve buien. Hierdoor trekt hij zich heel erg terug op zijn kamer, komt nauwelijks meer buiten en heeft last van hele heftige emoties. Pjotr krijgt op dit moment ook hele zware medicatie tegen de heftige depressieve buien. Deze medicijnen zijn ook nog weer van invloed op hoe hij zich voelt, waardoor hij ook heel weinig zin en energie heeft om dingen te doen.
Dit is een beetje de korte samenvatting (want ik ken nog veel meer details en daar heb ik het soms ook moeilijk mee omdat ik niet goed weet wat te zeggen
), maar misschien is het een leuk idee om hem een hart onder de riem te steken met een kaartje?
Zodat we hem met wat opbeurende woorden ook kunnen laten weten dat we hem niet vergeten zijn. Heb hem zijn adres gevraagd dus als je hem een kaartje wilt sturen, stuur me dan een pm (of contact me via FB als we daarop bevriend zijn
) dan geef ik je het adres door