3-7-2-6-1-4-8-5
En dat is helemaal goed!!!!!!

NEC-Barcelona is gespeeld in 1983, in de Europacup 2. NEC speelde als verliezend bekerfinalist in de EC 2, omdat bekerwinnaar Ajax ook kampioen werd dat jaar. Saillant detail: NEC speelde in de eerste divisie dat seizoen... In De Goffert kwam NEC zelfs met 2-0 voor maar verloren toch...
RKC en Twente maakten er op de laatste speeldag van seizoen 90/91 (16 juni 1991) een waar doelpuntenfeest van, het werd 6-6.
Op 16 oktober van datzelfde jaar won Nederland van Portugal met 1-0 door een goal van Richard Witschge. Het zou de enige keer ooit zijn dat Nederland won van Portugal.
In het najaar van 1999 speelden Nederland en België een oefenpot, omdat beiden hosts waren van het EK in 2000. Het werd dus 5-5...
In de UEFA-cup van seizoen 2001-2002 was er de kwartfinale Feijenoord-PSV. Maar het had niet veel gescheeld of Nederland had met Roda JC een derde kwartfinalist: thuis verloor Roda met 0-1, maar ze wonnen in SanSiro, ook met 0-1. Na penalty's verloren ze...
In 2011 veegde Nederland de vloer aan met San Marino, het werd een record: 11-0. Het leverde mij overigens een kleine 400 euro op, ik had gewed dat NL met meer dan 7-0 zou winnen

November 2013 speelde Nederland hun enige interland tegen Colombia. Ik was in de buurt, ging naar een concert in de Ziggo Dome. Maar wat een vrouwelijk schoon zeg die Colombiaanse fans... heb me kostelijk vermaakt samen met mijn puberende stiefzoon

En eind 2021 won Vitesse in eigen huis van de Spurs... Ik was daarbij en zat achter het doel waar de winnende er in ging in minuut 83... Wat een volksfeest!!
LdH, jij mag weer!