Ik vind dit geen leuke vraag
Ik ga voor 70
Ik wel
Maar ik stelde hem om de cirkel rond te maken aangezien de aanleiding voor deze hele ronde die gekke speeldag was.
Één van jullie zat heeeeeeel dichtbij. Maar wie?
Molebuster,
Jij wist dat Schalke04 dacht dat ze 3 minuten kampioen van Duitsland waren, je wist ook dat Agüeiro de man was die Manchester City aan een kampioenschap hielp en je wist ook dat Godin de verdediger was die Atletico aan de landstitel hielp. Maar heb jij jezelf ook geholpen aan de overwinning van deze vraag, of was de verkeerde uitslag bij Cambuur - Dordrecht weer een molactie van jou?
En dan Michael90,
Jij stroomde iets later in, maar je wist dat Guyon Fernandez Sparta heeft laten degraderen, je wist ook te benoemen dat QPR in een degradatiestrijd verwikkeld was en net op de valreep als Guyon Fernandez kwam jij op de proppen met Aad de Mos. Je zat op het verkeerde spoor bij Cambuur Dordrecht, maar bleef toch in de race. Een race die voelt als een titelstrijd. Kom jij als Ajax weer een (doel)punt te kort, of ga jij er met de winst vandoor...?
Molebuster, Michael90,
Slechts één van jullie kan zich kronen tot kampioen. Alsof het de slotdag van de Eredivisie is. Het antwoord op die ene vraag. Wie is... de winnaar...?
Dat zien jullie volgende week... (nee grapje
)