Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
1 tahiti2 duiven3 costa rica 4 willy de wit5 zwemmen6. Geen idee7 china8 groot britannie
1. Frans Polynesië2. olifanten3. Zwitserland4. Willy de Wit5. judo6. Alizé Cornet7. Verenigde Staten8. West-Duitsland
Ik heb een deja-vu volgens mij Deze antwoorden had je al ingezonden!
1. Frans Polynesië2. olifanten3. Zwitserland4. Willy de Wit5. hockey6. Alizé Cornet7. Verenigde Staten8. West-Duitsland
Nee hoor, nr. 5 had ik veranderd t.o.v. mijn eerste antwoord.
1 tahiti2 duiven3 costa rica4 willy de wit5 dressuur6 deze ga ik nooit raden 7 china8 australie
1 tahiti2 duiven3 costa rica 4 willy de wit5 zwemmen6 geen idee7 brazilie8 rusland
1. Teahupo'o2. olifanten3. Zwitserland4. Willy de Wit5. judo6. Alizé Cornet7. Verenigde Staten8. West-Duitsland
1 tahiti2 duiven3 costa rica4 willy de wit5 hoogspringen6 alize cornet7 japan8 rusland
1. Teahupo'o2. olifanten3. Zwitserland4. Willy de Wit5. kleiduiven schieten6. Alizé Cornet7. Verenigde Staten8. West-Duitsland
Ik weet 6 ook niet, mijn vier goede antwoorden zijn de eerste 4Die van molebuster zijn 1 en 2.Dus 5 tm 85 paardspringen6. Ja echt geen idee7 india 8 tsjechie
Ik kan er geen wijs meer uit. Deze poging was nog niet nagekeken door KingL.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
908 gasten en 0 vaste bezoekers