Ik kan je mening over Holly volgen maar Jane is na Corinne mijn minst favoriete kandidaat ooit.
Haar edit was veel te goed voor hoe zich gedragen heeft (dixit iedereen die aan Nicaragua meedeed)
en hoe ze sprak over Marty was echt smerig. Je kan iemand niet graag hebben, niks mis mee. Maar zeggen dat die persoon een slechte vader is, is er ver en ver over.
(die uitspraak maakt van haar echt iemand die ik niet kan uitstaan)
en dan dat water over dat vuur gooien, is niks positiefs aan, gewoon een slecht verliezer.
Marty toonde zich positief in ponderosa, hij begroette iedereen (zelfs Jane, en hij was één van de enige die open was naar Holly toe)
dus over Jane, ik volg je absoluut niet.
Fabio vond ik geweldig, omdat hij niet leek te weten wat te doen maar hij is intelligenter dan hij zich voordeed. Hij zei het zelf, gewoon aardig zijn en mensen willen al sneller dat je wint.
NaOnka had grote kans om te winnen, mensen hadden haar graag maar omwille van haar opgeven werd ze slecht afgebeeld. (ook dixit bijna iedereen die meedeed aan nicaragua).
Purple kelly haar opgeven snap ik beter, ze kreeg van productie enkel een bikini omdat zij de knappe babe moest zijn van dat seizoen. Ze bevroor s'nachts en de jas die ze draagt was van Fabio (één van de redenen waarom Fabio haar stem kreeg)