Tyrone, Eve, Naonka, Shannon, Shas, Brenda favorieten .
Jammer dat Naonka er waarschijnlijk binnenkort uitvliegt. Ze lijkt heel erg op iemand die ik ken, van uiterlijk en innerlijk, en die heet Nonka XD.
En een beetje de karakters die eruit springen, hebben gelijk al targets on their back
Kutje! Jonge Tribe naar de eilandraad. Naonkaa, neee!
sorry, ik ben nu aan het kyken en pas mn post elke paar secondes aan.
Die Jill doet echt dom, dat ze die clue gaat even aan die ene gast. Ik vindt hem echt zo'n gluiperd. En hij zegt ook echt; 'I got the HII, I GOT IT,' en pas na een tijdje 'We Got It.'
Tss, óf Naonka, óf Brenda gaat eruit, aan die overleg van de meisjes te horen. Bah, dat zijn juist mijn favorieten! Waarom kan surferguy er niet uit ofzo?
Brenda eerst eruit wtf ?
Ik hoop dat die ene gast die vriendjes is met Brenda, een complot sluit met haar, Naonka, Sash. Snel verderkyken.
Whoee, Nay & Brenda samen een pact. Oké je hebt nu 3 tegen de rest. Chase is de naam van de jongen die ik bedoel. En Kelly Purple yeah, die naam alleen al.
Oké, om bijvoorbeeld surferguy eruit te krijgen, kan dit eventueel;
Chase, Sash, Naonka, Brenda, Kelly Purple tegen de rest.
BAH! DIE ALINA IS ECHT EEN BITCH! Sorry. Ze gaat helemaal afluisteren enzeu, alsof zij ooit wint.
wat een gestoorde eilandraad. 'Are you gay?' 'I don't like you.' bladiebla. Maar Naonka is geweldig {L},