Auteur Topic: GEZOCHT: fans voor opname 'de 25... meest opmerkelijke fans allertijden'  (gelezen 37612 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
komt op het zelfde neer
dat weet ik, alleen moet je eens kijken naar berichten van sommige forummers, die hebben nooit van bronvermelding gehoord.

Wanneer die er bij staat, mag er veel meer, bedoel ik.

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
dat weet ik, alleen moet je eens kijken naar berichten van sommige forummers, die hebben nooit van bronvermelding gehoord.

Wanneer die er bij staat, mag er veel meer, bedoel ik.
je hebt gelijk ::ok::

ben nooit zo goed in iets uitleggen ;) ;D
ik had alleen het woord auteursrechten kunnen noemen en het was goed geweest

ik vindt het trouwens jammer dat ik het gemist heb, maar misschien dat ik het vrijdag wel kijk ;D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline DikkeControleur

• Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Rrrr, ik zapte net te laat op 't programma. Zag wel weer die briliante "fan" van Thomas Berger, maar dus geen molloten.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
Redding is nabij, DC, Daisy heeft het opgenomen, en via een omweggetje kunnen we het hier zeer spoedig dan toch zien.

Offline Vieffan

• Forumlid
Rrrr, ik zapte net te laat op 't programma. Zag wel weer die briliante "fan" van Thomas Berger, maar dus geen molloten.
O uit het programma fans?
Dat was echt verschrikkelijk. Een aantal van die mensen die in fans kwamen kende ik ook nog uit mijn zoop tijd. Ze zijn niets veranderd. Volgens mij zijn die echt fan van alles dat Nederlands is...

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
je zoop tijd......
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
Vieffan heet niet voor niets Vieffan....

Klopt toch he, Vieffan?

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ik ga nu naar de winkel DVDtjes kopen. M'n moeder had nog 3 DVD+R liggen, maar die doen het niet. :-\\

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
(Zou ik dit mogen posten? Ach, vast wel! ;D)

Citaat van: PJ
Hee Laura, wat leuk dat we als presentatieduo tot de echte tv zijn doorgedrongen. Ik dacht als vervolgstap aan een latenighttalkshow - Pauwen Witteman worden ook een beetje sleets, vind je niet?

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline -ELISE-

• Forumlid
(Zou ik dit mogen posten? Ach, vast wel! ;D)

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Whaha, geweldig!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
Waarom zou je dat niet mogen posten?

Overigens kan lau nu het land achterhalen waar ze zitten met de opnames van WIDM  11

Ik heb zo het idee dat PJ nu thuis zit, en dat nu de opnames van WIDM niet bezig zijn.
« Laatst bewerkt op: 31-05-2010, 19:19:28 door Bodejos »

Offline Lautjuh

• Forumlid
Overigens kan lau nu het land achterhalen waar ze zitten met de opnames van WIDM  11

Dat doe ik niet hoor, dat zou flauw zijn. Hoe zou het uberhaupt moeten?

Offline -ELISE-

• Forumlid
Geen idee... MOet denk wel kunnen.. Maar dat gaan we NIET uitzoeken.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
Je kan het zien aan het landennummer VOOR het eigen nummer van PJ, als dat 0031 is, dan zijn de opnames van WIDM niet bezig momenteel, OF land ''XI'' blijkt gewoon Nederland te zijn.

Offline -ELISE-

• Forumlid
Je kan het zien aan het landennummer VOOR het eigen nummer van PJ, als dat 0031 is, dan zijn de opnames van WIDM niet bezig momenteel, OF land ''XI'' blijkt gewoon Nederland te zijn.

T was een mail... geen sms.. en in een mail zitten geen nummers lijkt me

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
Slecht nieuws ... het lukt niet. Ik krijg steeds de foutmelding: vervang de opnameschijf. Ik heb al wat gegoogled en dat probleem schijnt wel vaker bij LG voor te komen. Ik ga ff verder zoeken (als iemand een idee heeft, ik houd me aanbevolen).

Offline Vieffan

• Forumlid
Hoeft niet perse te zien te zijn. Als ze zijn naam gewoon erin heeft staan zie je dat niet zo 1 2 3. Mss wel als je het nummer uit je mobiel haalt. Maar doe maar gewoon niet :P
sinds wanneer was het een mail?

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
jammer, als het nummer 001340 was geweest, hadden we nu geweten dat ze op de Amerikaanse Maagdeneilanden zaten.

@Daisy, heb jij de RH188S?

Offline -ELISE-

• Forumlid
Hoeft niet perse te zien te zijn. Als ze zijn naam gewoon erin heeft staan zie je dat niet zo 1 2 3. Mss wel als je het nummer uit je mobiel haalt. Maar doe maar gewoon niet :Psinds wanneer was het een mail?

Sinds lau dat tegen mij zei

Offline Lautjuh

• Forumlid
Hoeft niet perse te zien te zijn. Als ze zijn naam gewoon erin heeft staan zie je dat niet zo 1 2 3. Mss wel als je het nummer uit je mobiel haalt. Maar doe maar gewoon niet :Psinds wanneer was het een mail?

Klopt, er staat gewoon 'Pieter Jan Hagens' in mijn telefoon. Maar hallo, ik ga helemaal niets controleren, ik wacht vol spanning de eerste opduikende beelden af  ;D ::ok::