Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Ik was ook bij Popstars gisteren voor de helftmet dank aan Han13
met dank aan Han13
moet ik de foto erwel bij zetten natuurlijk....dus nog een keer! : is die linker anne albers?
Heb ik mooi gemikt he zonder dat ik wist wie Grace was? Ik was ook bij Popstars. Op deze foto zit ik (links) op de stoel van Patty en m'n vriendin op die van Bastiaan. En nu zien jullie gelijk m'n nieuwe haarkleur (ik was eerst blond en ben nu bruin...) en bril, die ik op had omdat ik 't anders vanuit 't publiek niet goed zie. Maar die draag dus alleen als ik ver weg goed moet kunnen zien (b.v. in de auto).
Leuk Han!! Ik zou je idd niet herkend hebben. Zat die vriendin van jou toevallig aan het gangpad??
Wij zaten nog te twijfelen of we op die stoeltjes zouden gaan zitten voor een foto. Eigelijk wilden we liever op het podium mét Beau natuurlijk
Ja klopt zij zat aan 't gangpad! En ik zat ernaast.
Ja als dat had gekund! Maar had toch gewoon gedaan op die stoeltjes! Is altijd leuk. Trouwens die vriendin van me heb ik wel geknipt met Beau! Helaas stonden er ook nog 'n paar andere meiden zich om hem heen te verdringen die dus ook op de foto staan, maar ze staat er wel mooi met 'm op!
Dan heb ik jullie in vogelvlucht op de video terug gezien net. Het gaat heel snel...je kan bijna niet knipperen met je oogleden want dan mis je het....
Beau liep het publiek in en iedereen kwam als een stel bijen op zoek naar honing om hem heen staan. Mister popular Leuk was het wel!!
zit je bij haar in de klas?
He das leuk! Ook al is 't maar zo kort. Maar wanneer zag je ons ongeveer? Dan ga ik ook effe terugkijken.
Was idd leuk! En nog leuker is dat ik denk ik de enige goede foto van dit geheel heb. Ik was namelijk op die verhoging in het midden waar familie enzo zat geklommen en heb 't heel mooi van boven geknipt. Zie hieronder. De rest heeft 't van veel te dichtbij en er dus waarschijnlijk andere mensen voorstaan.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
949 gasten en 9 vaste bezoekers