Sorry mannen die meelezen, dit is een beetje wijvenpraat , sla maar over
Nou, ik ben toevallig blond van mezelf, maar dat gelooft bijna niemand. Dat hele blonde was natuurlijk uit een potje. Ik denk dat ik ze van de zomer nog wel eens blond wil, dus tegen die tijd zal ik wel een foto posten (ik heb er ook nog wel een, maar ik weet niet waar die ligt ). Mn kapsel: het is kort bovenop en wat langer in de nek en aan de zijkanten. Dat kan dan zo naar buiten gefohnt worden. Bovenop kan ik het gewoon 'naar beneden' dragen of in een soort kuif/hanekam. Het is niet zo spectaculair, maar ik weet ff geen goed nieuw kapsel te bedenken...
Bedoel je zo'n kapsel?? Voelde me aangesproken door jouw wijvenpraat haha. Heb sinds kort denk ik hetzelfde kapsel als jij en ben er errug blij mee. Ben nu wel benieuwd naar het jouwe, misschien staat ie ondertussen al ergens maar ik ben nu pas bij blz 7 ofzo en heb er dus nog een hoop te gaan om te bekijken. Wel errug leuk om idd van iedereen te zien hoe ze er uit zien. Ben ook benieuwd of ik nog een foto tegen ga komen en dat ik denk, hee die ken ik !! Groetjes Miek