Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Goh, ik dacht te horen dat vooral jíj vorig jaar veel mensen gestalkt had Maar ok, ik zal op haar letten hoor... Ik heb zelf ook niet zo'n zin in de hele avond niets anders te zien dan JP's kale hoofd. (En Lau vast ook niet)En een date Cool! Tot vrijdag, Tinuzzz! Waar zit je precies?Ooooooooo dit wordt zo leuk!!!
het enige nieuws dat er toe doet vandaag: http://www.youtube.com/watch?v=NKLeUTTaHIs
Daar kan ik me nou echt op verheugen: met een zwik mollen mee naar Avro's Televizierring Gala #WIDMzaltochzekerwelwinnenditjaar?
Rood zijde tot op de knie #alisdedresscodegala #televizier #widmgenomineerd
Krijg een bloedhekel aan de site : Mediacourant.nlDaar komen 500 RTL aanhangers en noemen ze de tv kantine de terechte winnaar.. of IHVH.En zelf de redactie daarzo is fan van RTL. Alles wat over tv kantine of IHVH gaat wordt geplaats. Elke Quote wordt geplaatst van Linda of Carlo en Irene.Klote site
Is dat niet nogal hypocriet? Wij noemen namelijk widm de terechte winnaar en degenen die deze website hebben gemaakt zijn ook van van widm en hier word ook alles geplaatst over widm.
Het ziet er iig anders uit dan vorige jaren..Heb er zin in morgen!
ik zie hier een foto van joris, derde van rechts.
Die is ook genonimeerd, dus dat kan! Bedankt
Maar ze houdt nog steeds van het programma!!!! AngelagroothuizMorgen wel stemmen voor Wie Is de Mol terwijl je naar TVOH kijkt!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
535 gasten en 4 vaste bezoekers