Welk programma presenteert Jeroen dan eigenlijk? Hij doet toch alleen maar mee in melige spelshows en nietszeggende lolprogramma's, althans ik ken geen programma waar hij presentator is wel co-host maar dat is toch niet hetzelfde?
Uit het reglement van zilveren televizierster
http://www.televizier.nl/site/page/reglement_zilveren_televizier-ster :
--------------------------
"In aanmerking voor de verkiezing van de Zilveren Televizier-Sterren komen Nederlandse presentatoren en presentatrices van tv-programma’s van Nederlandse makelij, die zijn uitgezonden door de Nederlandstalige, landelijke publieke omroepen en commerciële zenders in de periode van 1 augustus 2009 tot 1 augustus 2010.
De presentator en/of presentatrice leidt het tv-programma, is gezichtsbepalend voor het tv-programma, speelt een prominente rol als mede-presentator of –presentatrice in het tv-programma of is de enige die het tv-programma presenteert. Presentatoren en presentatrices van eenmalige, door de actualiteit ingegeven tv-evenementen of -programma’s, documentaires, shopping-, astrologieachtige, bel & win-achtige en erotisch getinte tv-programma’s zijn uitgesloten van deelname aan de verkiezing."
---------------------
Ik kan me geen 1 programma herinneren van het afgelopen jaar wat hij "leidt" en/of presenteert. Of ik heb onder een steen gewoond, dat kan ook maar niemand hier kan 1 succesvol programma noemen welke hij presenteert. In IHVH heeft hij hoogstens een (grote) bijrol maar zo kunnen ook gasten van Lingo genomineerd worden. Kom op, dit gaat nergens over. Evenals Jan Smit nomineren als Talent (al decennium bekend, Linda de mol is ook geen talent meer) en vd Gijp (kan je ook geen talent meer noemen, al jaren op tv).
Een aanfluiting, als WIDM zou ik me volgend jaar dan ook afstand doen van deze ongein.