Zo, mooi verhaal Lau! Laat ik dat dan nog even aanvullen met een collectie aan leuke momenten
- Schoenen wisselen en vlinderstrikken vastknopen om de hoek bij Carré, terwijl een opgedofte dame (vast bekend) staat te telefoneren en ons raar aankijkt
- Heinz die, wachtend op de aankomst van de kandidaten, het nodig vindt om minstens vijf foto's van mij te maken
- Aankomst kandi's en crew, en maar gillen wie je ziet en niet herkent... en dan nog aan Dolores vragen of ze nou meedoet of niet
- Over de rode loper, waar PJ diep in gesprek verwikkeld is, maar het toch nodig vindt om zo gauw hij ons spot, keihard "Heeeeeee, Laura!!" te roepen en haar de hand te schudden
- Molrendezvous met Tommie & broer, Lau, Heinz, Tinuzzz en ik in de hal van Carré
- De vrouw wiens boobies eruit popten
- PJ die in de hal ons uitgebreid begroet
- Het al door Lau genoemde moment met Toine bij de lift
- Het 62% moment (één van de echte hoogtepunten)
- Tim die zong
- Spanning bij de ontknoping
- De bewaker die nadrukkelijk 'even naar de wc moest' en ons toen stiekem de afterparty binnenliet, terwijl we de hoop al begonnen op te geven
- De grote variëteit aan BN-ers op zo'n feestje, die ik gewoonlijk ook niet ken/ herken, maar wel aanstaar of ik ze ken
- Kim en Sanne, druk op de dansvloer
- Lau die met haar rug tegen Patty Brard aan danste
- Dat we eindelijk ontdekten waar PJ en Anton zich bevonden, nl. in een andere ruimte
- De goede wijn en de flesjes champagne (hoewel die niet echt goed vielen aan het eind van de avond...)
- Gesprek met PJ (zeer geanimeerd, zie foto!)
- Anton die het nodig vond om met de flap van mijn tas zijn biertje open te draaien
- Geheimzinnige aanwijzingen krijgen naar de rest van de nieuwe kandidaten, en dan tot de conclusie komen dat we de eersten zijn die erachter komen
- De naam van Patrick Stoof niet weten, maar doen alsof we dat wel weten
- Collectief de naam van Soundos El-Ahmadi steeds vergeten
- Heinz die gauw alsnog even met Sanne belangrijke zaken doet
- Lau die verdwijnt en achteraf met JP, Erik en Joris blijkt te hebben gepraat en dan terugkomt met het excuus "Ja maar ik dacht dat jullie een serieus gesprek aan het voeren waren".
Lau, zelfs als dat zo was zou nog ik subiet met je meegegaan zijn om die drie te spreken!
- De ontmoeting met Karel op weg naar buiten. Wat een coole vent is dat toch!
- Het na-gevoel, dat nog daaaaaagen duurde!!
Heinz, nu is het jouw beurt
Wat ben ik nog vergeten?