Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Ja, voor jou is het echt extra zuur,Bij mij ook.. Ik had bij de vraag van hoe oud is hij en zij.. Maar die Heb ik allemaal ingevuld!!Staat eronder..Ga naar AB 1 N 7 C D W en beschrijf exact op wat voor plek je je bevindt..Ik begrijp toen gewoon niet dat ik de ABCD moest vervangen met de leeftijden..En nu tik ik ze in.. Kom ik gewoon op het juiste antwoord... AAAAAAH Dan baal je echt!!!
En je ziet mij duidelijk in beeld, tijdens de JAA van Tsubasa(boekje van Soundos) :-)
Maar toch is het leuk! Er zijn volgens mij maar heel weinig mensen die ook zo'n kistje hebben! Dus wel uniek!
@Tommie: leuk, daar deed Yvonne Schreuder uit Koningsbosch aan mee. Die ken ik nog van een verjaardag uit begin jaren 90, dus ver VOOR de opnames in Schotland.
Maar ik zei het al bij het interview, 3x is scheepsrecht!
Die jongen bij die internetquiz zei dat hij niet wist waar hij zijn jokers bij moest inzetten, maar je kan toch ook gwn bij vragen die je zeker fout heb je joker invullen? Dat is gewoon extra punten
Super Bartjel voor t snelle plaatsen, ik heb zelf opeens geen molmail ontvangen
Nu is het echt over..
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
368 gasten en 7 vaste bezoekers