Ok. Ik heb wat gevonden. Aangezien ze in serie 9 en 10 hints hadden verstopt in de molmail, dacht ik bij mezelf; Waarom nu ook niet? Ten slotte heeft Pieter Jan ook gezegd dat het dit jaar moeilijker is.
Ik heb nu dus een lijstje gemaakt van de interviews wie spreekt.
Molmail aflevering 2.Anna
Soundos
Art
Miryanna
Horace
Karin
Hanna Hanna eruit in aflevering 2!Art
Jan
Soundos
Pepijn
JP
(Patrick is niet in beeld.)Molmail aflevering 3.Hanna
Patrick
Anna
Pepijn
Jan
Miryanna
Art
Jan
Karin
Horace Horace eruit in aflevering 3!Soundos
Anna
Art
JP
Karin
Molmail aflevering 4.Horace
Karin
Miryanna Miryanna eruit in aflevering 4!Patrick
Art
Anna
Patrick
Pepijn
Soundos
Art
Anna
MiryannaPepijn
Soundos
Karin
JP
Patrick
(Jan is niet in beeld.)Molmail aflevering 5.Miryanna
Jan
Soundos
Jan
Karin
Art Misschien Art eruit in aflevering 5???Anna
Patrick
Pepijn
Art
Patrick
Jan
AnnaSoundos
Karin
Soundos Misschien Soundos eruit in aflevering 5???Jp
Soundos
Ik zie hier 2 opties in. Zoals jullie zien gaat diegene die na Karin in beeld komt eruit!
Alleen is nu bij de molmail van aflevering 5 twee opties mogelijk. Art of Soundos (Jp in molmail 4 reken ik niet mee, omdat hij natuurlijk de presentator is.) Want deze 2 komen in beeld na Karin, aangezien Karin 2x in beeld komt bij de interviews. (Dit zou kunnen betekenen dat Karin de MOL is! (Ik hoop erop dat dit eigenlijk niet het geval is, want ik vind Karin een Milouschka Mol wannabee...)
De 2e optie.
Ook kunnen jullie zien dat de 6e persoon van onderen gerekend eruit vliegt.
Dat zou in dit geval Anna zijn. Maar Anna heeft een vrijstelling voor aankomende aflevering.
Betekent dit dan dus dat er niemand uit gaat in de komende aflevering net als wij denken??? Gezien de 11 afleveringen zou er nog 1 aflevering moeten zijn waarin niemand naar huis moet.
Is Anna dan dus de MOL? (Eigenlijk hoop ik ook dat Anna niet de Mol is, want al die aanwijzingen zijn zoooooo overduidelijk, dat het voor mij niet leuk zou zijn als zij de mol blijkt te zijn...)
Kortom, Art of Soundos vallen af. Of er gaat niemand naar huis.
Ikzelf hou het erop dat Art naar huis gaat. Aangezien het telkens bij de interviews waarin Karin (voor de 1e x) in beeld komt de persoon na haar moet vertrekken. Ook heb ik ondekt dat de 1e minuut van de volgende aflevering diegene die het spel moet verlaten als 1e in beeld komt. Verbaal of non-verbaal. Wie begint als eerste met praten en komt tegelijkertijd in beeld? Juist ja, ART.
(Wat zal ik mezelf op mijn kop slaan als het toch Soundos of niemand is!
)
Na aankomende aflevering zal blijken of mijn theorietje(s) blijken te kloppen.