Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Over die fantheorieën:19:25 De twee filmpjes komen er op (interviews & 1 minuut)19:33 Het fantheorieënfilmpje komt er op19:44 Het fantheorieënfilmpje gaat er af19:53 Het fantheorieënfilmpje gaat er op19:54 Het fantheorieënfilmpje gaat er af(vanuit programma Web-site Watcher in combinatie met Local Website Archive)Het lijkt er op dat de websitemaster de video er niet op krijgt...
PJ: één kandidaat komt er achter dat bij Wie is de Mol? vriendschap niets waard is!
PJ: één kandidaat komt er achter dat bij Wie is de Mol? vriendschap niets waard is!Afl 4. na de test:Art: Wacht eens even. Een mol heeft geen jokers nodig. Dus een mol zou zijn jokers wel af willen staan. DIT KAN NIET. Patrick is een goede vriend en geen mol!____________________Conclusie: EXIT ART!?
Hopelijk gaat Karin naar huis..
Dat denk ik niet na Patrick's uitlating in de molmail na de jokeropdracht uitleg "de nerds grepen de macht". Lijkt me eerder dat hij, Karin en Soundos de nerds zijn en Art en Anna met name de popie-jopie's. Ik vond Art ook erg klinken als van "shit, geen enkele joker gepakt "
Ik lach me dood van sommige hints die er bij zitten.Die Art vertegenwoordiger komt echt niet uit zijn woorden hahaha.Van die Karin vertegenwoordiger vind ik het knap dat ze zegt: Dit is echt een klassieke mollenactie, terwijl ze er voor zegt dat dit haar eerste seizoen is dat ze kijkt. failDe Patrick vertegenwoordiger vind ik goed. Dat PS en oneindigheidsteken vond ik wel geniaal gevonden.
Volgende x ga jij daar zitten...en gaan wij kijken ..
Op 4 doet die het maar met één vinger, ipv van twee.Opvallend is de opstelling die nu helemaal omgedraaid is:1.Pepijn>Soundos>Anna>Karin>Art>Patrick2.Pepijn>Soundos>Anna>Karin>Art>Patrick3.Soundos>Pepijn>Anna>Art>Karin>Horace>Patrick4.Soundos>Pepijn>Anna>Karin>Art>Patrick5.Soundos>Pepijn>Karin>Anna>Patrick>Art6.Art>Pepijn>Patrick>Anna>Soundos>Karin
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
309 gasten en 0 vaste bezoekers