Opvallend is dat er in molmail 3,4 en 5 altijd een kandidaat na PJ op het einde nog iets vertelde:
2. Karin, 3. Patrick, 4. Soundos....
Misschien verliezer, winnaar, mol?
Zie onderstaande quotes, Karin praat over de finale. Patrick praat over zijn verdachte, zijn mol. Soundos praat over zichzelf, diva, de mol?
4. Soundos: Kijk wij wisten in aflevering 1 al, zei Pieter Jan: Geef mij jullie paspoorten, of nee toch niet, hou het maar bij je, want die heb je misschien wel nodig in aflevering 5, als je het haalt, want dan gaan we misschien we naar een ander land. Nou vet spannend natuurlijk. Nou inderdaad, in aflevering 5 gingen we inderdaad naar een ander land. Maar de manier waarop vond ik niet zo gezellig. Want we zaten in hele kleine bootjes, en ik denk televisie, glamour. Ik zit straks gewoon in één of andere prive vliegtuig, met een prachtige mannelijke steward. Die met champagne naar me toe komt en kaviaar, en die me nog even masseerd. Maar nee, we zaten in een of andere gare, net niet, roeiboot, en gingen we naar een ander land. En water, de hele tijd golven die tegen ons aan kwamen. En je was niet droog, je was gewoon de hele tijd nat. Je bagage was nat. Mijn humeur was gewoon donderwolk. En toen merkte ik wel, dat ik een beetje diva gedrag vertoonde.