Wat gaaaaaaf Ellen, die foto!!!
Ik wissel nogal eens van 'beste nummer' sterk afhankelijk van mijn stemming!
Soms ben ik in de mood om te luisteren en te genieten, soms (ietsje vaker) wil ik meebleren en swingen. Elevation is daar op dit moment wel een uitgelezen nummer voor! (dat heb ik vanmorgen vroeg dus een keer of 3 keihard in de auto gedraaid, bleef ik lekker wakker bij!)
Ik heb alle regular cd's, een aantal single cd's en wat video's/dvd maar ik zag gisteren al dat ik niet zo'n fanatieke verzamelaar ben als jij Ellen!
Mijn liefde voor de band startte zo ongeveer in 1985, toen ik 16 was (reken, reken, zo die Pino is ook nie meer de jongste
), helaas nog niet veel concerten gezien. Welgeteld 1 show (Zoo), maar die wel 2x. Bij Pop was ik zwanger, ziek en zwakjes, en bij Elevation moest ik van man en kinderen toch mee op vakantie :-\ .
Op 22 maart is hier in Veldhoven een U2dance-night, georganiseerd door de fanclub, met een coverband (Shiver). Ben ik vorig jaar ook eens naar toe geweest en dat was me zeer goed bevallen!
Ik moest wel lachen toen ik net in de bar las van dit topic, ik reed net naar het tennissen en toen dacht ik: misschien wel de moeite waard om een U2 topic te openen. Maar jullie waren me al voor (ik heb nog nooit een topic geopend :'( )
Groetjes Pino