Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Ik geloof dat Marlie nog niet helemaal meedeed
Ik zit al de hele avond te wachten op een startschot per mail. Ik weet niet eens meer hoe maar ik vond op een of andere manier het topic met de vragen. Had ze net allemaal klaar slaat de pc op tilt. Wat ik ook deed niks ging meer. Dus dan maar resetten waar ik een hekel aan heb. En wachten en wachten. Moet ik ook nog eerst de foto's op pc zetten want de camera moet leeg. NU MAMaaaaaaaah maar ik heb de antwoorden ingestuurd.
haha is goed hoor, je bent niet de laatste.
Wat weet jij dat ik niet weet? En wie is dan wel de laatste?
ldHmolletje en KD zijn er niet.( lees in relaxhoek)
Zo koekoe wat lees ik nu?...wil je dat ik hier ook al langskom? Nou helaas was ik te laat met me op te geven voor het spel zodat ik jou in de gaten kon houden maar nu ben ik door swifty aangesteld als jouw persoonlijke moderator dames en heren ik wens u heel veel plezier met survivor en Swifty heel veel succes met schrijven...ik zal vanaf nu mee lezen en genieten
Maw;nog voor het spel begint ziet het er voor mij reeds niet best uit?
En dat, terwijl we pas net zijn gelad op het vliegveld... Dat was een lange tocht, moet ik zeggen, maar het is hier wel lekker warm. Ik vraag me alleen af waar we precies zitten... Is dit nu Timor? Of Taiwan? Of Tonga?
Maleisië
Tja, ik kan al die talen natuurlijk ook niet uit elkaar halen...
bahasa malaisia gampang loh! (zou ik een voordeeltje hebben dat ik de lokale taal spreek???)
Is dit nu Timor? Of Taiwan? Of Tonga?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
664 gasten en 8 vaste bezoekers