Nieuws Volg ons ook op Twitter!
(momentje... eerst even m'n zonnebril op want de zon is niet meteen mijn beste vriend )Al eens gehoord van;"niets is wat het lijkt" en "een addertje onder het gras" enzo?.......Nu trekt de koekoegeest zich terug want hij heeft vandaag al meer dan genoeg meegedeeld
Goh, dus Koebeest heeft dus nog steeds geen rust gekregen. Dan moet hij denk ik nog lang gaan rondspoken, want het zal nog wel even duren, eer de samensmelting daar is...
Dat zal idd nog minstens drie weken duren .En wij zitten hier maar met dat spook ;
nog minstens drie weken...... dat is wel een zeer zelfzekere uitspraak
Swifty gaat eerst even naar de kerk
De stemmen zijn binnen, en geteld, en het is alweer heeeeel spannend! Er zijn 2 mensen die heel veel stemmen hebben gekregen van beide kampen Ik ga nu het verhaaltje schrijven
* Commentaar van een kijkerPhoe, er gebeurt wel veel op die eilanden. Net even via uitzending gemist wat afleveringen gekeken. Helaas krijgen ze nog steeds veeeeeeeeeeeeeel te veel te eten De sfeer is wel lekker venijnig... mooie televisie dus.
deze expeditie is 10 keer zo leuk als de echte
Hier is inderdaad veel meer spanning! En ook nog eens leukere spellen, waar niet met eten wordt gesmeten.
ja, hoewel Dwaas denkt van wel, maar ik heb geen idee hoe hij daar nu bij komt.Kijk maar eens op Zuid vandaag, voedzaam doch slecht één panneke voor weet niet hoeveel Zuiderlingen plus D*N
Heb je dan niet mijn grote hoeveelheid wortelen en knollen gezien? Trouwens, op noord zal ook niet al te veel eten zijn na die vloedgolf van vannacht. Jullie hadden toch geen gewonden, hopelijk?
toen het water weg getrokken was, lagen er gelukkig heel veel vissen op het droge.Dus meer dan genoeg eten. We maken ons zorgen om Molcrazy, Mloesje en KD. Die hebben we nog niet gezien vandaag.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
486 gasten en 0 vaste bezoekers