Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
had je anders gewoon afgelast? Dat is de spirit!
commentaar van een kijkerAlle leuke mensen lijken eruit te gaan
Ik heb dit spel elders al eens proefgedraaid, ...
Swifty, niet om het één of ander, maar wáár heb je dit spel proefgedraaid? En met wie En vooral: waren dat dezelfde opdrachten?
Ik verschuif de deadline naar morgen 12 uur. Iedereen die wel op tijd gestemd heeft, mag natuurlijk zijn stem nog herzien tot aan de nieuwe deadline!
Toppie, Vieffan Helaas komt Swifty vandaag waarschijnlijk niet meer online, zoals ze hier meldde. Van jou heb ik echter nergens een afmelding kunnen vinden. Betekent dat nu alvast een groene punt aftrek voor de volgende eilandraad (als je er bij deze niet al direct uitvliegt)
ik ben 27 november, 4 december, 11, 12 en 13(?)december hele dag weg waarschijnlijk.
Ycaris trekt haastig haar woorden weer in en hoopt dat ze hier niet voor wordt gestraft bij deze of één van de komende eilandraden. Sorry Vieffan. Zo ver had ik niet teruggelezen.
Maar leuker wordt het er niet op, eerst al geen posts meer van Dolfie, toen niet meer van D*N en M@ri@nne en nu niet meer van Ycaris.Daisy had toch gelijk: alle leuke gaan eruit. Ben best bang voor één lange Maar goed, ik ga er vanuit dat ik de volgende ben, als een voor een de leuke eruit gaan/gestuurd worden.
D*N schijnt dit te kunnen spelen, zoals je hier ziet. Dus heerlijk dansen met live-muziek
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
993 gasten en 11 vaste bezoekers