hmmm dat is een lastige.
Ik heb een aantal kandidaten waar voor mij opviel dat ze nauwelijks betrokkenheid toonden met het spel. Vieffan heeft daar bijvoorbeeld wat over geschreven. Ze had het heel erg druk, maar ja heeft het dan nut om mee te doen.
Ook ldhmolletje was er vaak niet bij de opdrachten.
D*N was zo vaak heen en weer aan het zwemmen dat ik daar weer zeeziek van werd.
Maud was het stille water in dit spel en ja daar zitten vaak ziektekiemen in.
Dolfie, uitgesproken en fanatiek, maar misschien wel te eerlijk voor dit spel
Ik vond de presentator van de sportquiz in ieder geval geweldig
KD lijkt het het meest slim gespeeld te hebben, heeft ook veel opdrachten gewonnen dus dat is knap
Dan hebben we nog Mloesje die de bui zag hangen en Marlie die de bui niet zag hangen. Verder nog de Belgen MC en KK die slachtoffer lijken te zijn geworden van discriminatie en dat is natuurlijk zielig. Ik ga mijn rode stem hier nog niet neerschrijven want dat zou beïnvloeding zijn. Er zijn kandidaten zat in ieder geval. Wat dacht je van jann die er vaak was maar er kwam maar weinig uit zijn handen.
En dan nog het boze gedrag van Schulz en Ycaris rond de schaakopdracht, tja sportief kan ik het niet noemen
. Het verpeegstersduo heeft zich kranig geweerd, met die nachtdiensten heb ik natuurlijk veel respect voor ze. Het was wel duidelijk dat Ibung wat trillende handjes kreeg op het eind, ik zie dat ze nu ook al een bestelling plaats, dat scheelt weer trillende handjes denk ik
.
Snap je het een beetje
Proost!