SportquizHet was moeilijk om een goeie sportquiz te vinden. Ik heb lang gezocht, want om er zelf één in elkaar te zetten, dat vond ik nog lastiger. Uiteindelijk heb ik een sportquiz gevonden.
Deze quiz bestaat uit 121 vragen. Je krijgt hiervoor anderhalf uur de tijd. Sneller antwoorden geeft niet een hogere score, je mag dus je tijd nemen voor het antwoorden, je hoeft niet in een seconde te beslissen. Als je maar voor 21.30 uur klaar bent met de hele quiz. Vul na afloop je nickname in, gevolgd door RN (bijv. SwiftyRN) en sla je score op. Om 21.30 uur zal er gekeken worden wie er het hoogst heeft gescoord.
Een aantal vragen gaan over foto's, maar die foto's doen het niet altijd meer. Dit is het geval bij vraag 46, 64, 93, 99, 100 en 107. Daarnaast is de eerste vraag gehackt.
Vul allemaal svp bij deze vragen de eerste antwoordmogelijkheid in. Als jullie dit allemaal doen, zullen deze vragen geen invloed hebben op de eindstand.
Let op: de sportquiz is opgesteld in 2006, neem nieuwere records etc. daarom niet mee in je antwoorden!
Heel veel succes.
Naar de quizvul hier je score even in. Op welke plek kom je op de ranglijst. Het verschijnt als je de quiz hebt gemaakt in beeld. Dit als extra controle