Auteur Topic: De opdrachten  (gelezen 155890 keer)

Offline Ycaris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De opdrachten
« Reactie #520 Gepost op: 19-11-2010, 10:22:06 »
Dat is dan wel weer het voordeel ja ;D

Maar Swifty, begrijp ik nu goed dat er iig wél een volledig goed antwoord bijzit? Ik heb mijn inzending namelijk bewaard voor het geval het weer zo een lekkere instinker inzit als vorige keer en we dus nog een keer een nieuwe poging willen wagen.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #521 Gepost op: 19-11-2010, 11:33:59 »
Wij hebben zeker een goed antwoord ingestuurd, de vraag is alleen wélke van de inzendingen Swifty goedkeurt én natuurlijk of jullie misschien eerder al het goede antwoord hebben ingestuurd. :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #522 Gepost op: 19-11-2010, 11:37:53 »
Nou KD, Swifty schrijft:

en ik moet even denken hoe ik met de gegeven antwoorden omga (mn het eindantwoord)

wat er toch op wijst dat ze er nog over twijfelt welke eindantwoorden ze goed rekent. En dat kan dus ook betekenen dat bijvoorbeeld iedereen er net naast zit  :P. Hoewel ik denk dat het een verjaardagskwestie is  :-X
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #523 Gepost op: 19-11-2010, 12:56:01 »
Zit je me nou te neppen, of heb je me zojuist het goede antwoord cadeau gegeven? ::rofl::

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #524 Gepost op: 19-11-2010, 17:49:12 »
Nope Ycaris, het is geen verjaardagskwestie.

@ Vieffan en de anderen die twijfelden bij vraag 1: op het triviant-kaartje dat ik gebruikte stond de naam zo gespeld: Mao Zedhong. Vandaar die extra h, gelukkig was het dezelfde letter als die je over moest houden.
Verder was er in vraag 13 idd helaas een typefout geslopen, mijn excuses ::sorry:: Het ging om de kronkels van broca, en niet brova.

De vraag die je kreeg was: hoe - oud - was – de - oudste - motorcoureur – in - de - motogp - klasse - in – het - afgelopen - seizoen?

En het juiste antwoord bestond dus uit een getal. De eerste die me het juiste getal stuurde, had helaas al eerder een naam als antwoord gegeven (en daar bij geroepen 'stop de tijd' ) dus ik kon het getal bij diegene niet meer als juist antwoord tellen.

De volgende die 20 juiste antwoorden gaf, en de juiste vraag en het juiste getal als eindantwoord, zette ergens nog een naam tussen (die niet bij het getal paste ::) ) ???

Ik ga eerst eten en deze zaken nog even overdenken :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #525 Gepost op: 19-11-2010, 17:52:11 »
Nope Ycaris, het is geen verjaardagskwestie.

@ Vieffan en de anderen die twijfelden bij vraag 1: op het triviant-kaartje dat ik gebruikte stond de naam zo gespeld: Mao Zedhong. Vandaar die extra h, gelukkig was het dezelfde letter als die je over moest houden.
Verder was er in vraag 13 idd helaas een typefout geslopen, mijn excuses ::sorry:: Het ging om de kronkels van broca, en niet brova.

De vraag die je kreeg was: hoe - oud - was – de - oudste - motorcoureur – in - de - motogp - klasse - in – het - afgelopen - seizoen?

En het juiste antwoord bestond dus uit een getal. De eerste die me het juiste getal stuurde, had helaas al eerder een naam als antwoord gegeven (en daar bij geroepen 'stop de tijd' ) dus ik kon het getal bij diegene niet meer als juist antwoord tellen.

De volgende die 20 juiste antwoorden gaf, en de juiste vraag en het juiste getal als eindantwoord, zette ergens nog een naam tussen (die niet bij het getal paste ::) ) ???

Ik ga eerst eten en deze zaken nog even overdenken :P
het ging om de leeftijd en die is goed :P..
dus die naam kan je wel wegdenken :D toch?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #526 Gepost op: 19-11-2010, 17:57:10 »
Ik denk Swifty, als ik dat zo lees, dat het Noord is die gewonnen heeft.  ::jaja::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #527 Gepost op: 19-11-2010, 18:04:25 »
De eerste die me het juiste getal stuurde, had helaas al eerder een naam als antwoord gegeven (en daar bij geroepen 'stop de tijd' ) dus ik kon het getal bij diegene niet meer als juist antwoord tellen.

Dat was ik, de stomme sukkel.  ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #528 Gepost op: 19-11-2010, 18:11:59 »

Die naam is er per ongeluk tussen blijven staan in het puzzelproces, maar het gaat toch inderdaad om het getal?  :)

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #529 Gepost op: 19-11-2010, 18:13:16 »
::rofl::commentaar van een kijker

zie ik hier pogingen om de jury te beïnvloeden ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #530 Gepost op: 19-11-2010, 18:20:37 »
en er is nog veel meer wat dit vandaan kwam
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #531 Gepost op: 19-11-2010, 18:22:53 »
idee van een kijker

ik voel rode punten aankomen vanwege omkoping ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #532 Gepost op: 19-11-2010, 18:39:29 »
Dat was ik, de stomme sukkel.  ::)
::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook::
Wat niemand gezien heeft(maar ik dus wel)is dat KD pas later "DE" aan zijn bericht heeft toegevoegd  ::jaja:: ::jaja::
Dus noemde hij de spelleider een stomme sukkel  ::jaja:: ::jaja::  >:D >:D >:D

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #533 Gepost op: 19-11-2010, 18:42:58 »
Wat niemand gezien heeft(maar ik dus wel)is dat KD pas later "DE" aan zijn bericht heeft toegevoegd  ::jaja:: ::jaja::
Dus noemde hij de spelleider een stomme sukkel  ::jaja:: ::jaja::  >:D >:D >:D

::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #534 Gepost op: 19-11-2010, 18:54:29 »
Hahaha de koekoegeest ziet alles  ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook::

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #535 Gepost op: 19-11-2010, 19:04:17 »
Hahaha de koekoegeest ziet alles  ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook::
::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ik zie,ik zie wat jij niet ziet  ::) ::) ::)  ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook::

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #536 Gepost op: 19-11-2010, 19:06:22 »
::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ik zie,ik zie wat jij niet ziet  ::) ::) ::)  ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook::
Ja, dat zeg ik toch?

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #537 Gepost op: 19-11-2010, 19:07:57 »
* Commentaar van een kijker

Mooi, eens even de uitslag van de opdracht afwachten. Hopelijk zit er weer net zo'n prachtige, geweldige, fantastische twist in ::) Dat zorgt in ieder geval voor wat actie in de tent :)

::rofl:: Dat Koegeestje ziet ook alles ::rofl::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #538 Gepost op: 19-11-2010, 19:14:45 »

Mooi, eens even de uitslag van de opdracht afwachten. Hopelijk zit er weer net zo'n prachtige, geweldige, fantastische twist in ::) Dat zorgt in ieder geval voor wat actie in de tent :)

::rofl:: Dat Koegeestje ziet ook alles ::rofl::
::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook::
Zelfs de ijssalon in een bepaalde stad waar een bepaalde forummer(geen deelnemer aan het spel) vaak vertoefd kent de koekoegeest  ::jaja:: ::jaja::  ;D ;D ;D

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #539 Gepost op: 19-11-2010, 19:21:15 »
Zelfs de ijssalon in een bepaalde stad waar een bepaalde forummer(geen deelnemer aan het spel) vaak vertoefd kent de koekoegeest  ::jaja:: ::jaja::  ;D ;D ;D

::oink:: Dit vind ik een beetje eng worden :(

* Dwaas zet snel de t.v. uit voordat hij bezeten wordt...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"