Nee, dat klopt niet: ik vind die 10 punten vreemd omdat Millennium Trilogie niet exact het goede antwoord was. Als Maud 'Stieg Larsson' als antwoord had gehad, waren die 10 punten natuurlijk volledig gerechtvaardigd geweest! Ik kon vooraf niet weten dat voor een half goed antwoord ook 10 punten zouden worden goedgekeurd, net zo min als jij.
dit is wat anders dan je in de post die ik aanhaalde zei: nu haal je het verschil tussen stieg larsson en milennium erbij, dat deed je net niet. Mijn opmerking ging ook niet over het verschil tussen stieg en millennium
Je schrijft trouwens: als het achteraf niet goed valt.
ja dat schreef ik omdat je het mi alleen had over de puntenverdeling en dat was vooraf ook bekend.
Dat begrijp ik niet, want dit maakt voor mij tactisch gezien niks uit: of Maud of Mloesje nu wint.
Volgens mij maakt het voor jou méér uit...
ik schat in dat het mij tactisch niet zoveel uitmaakt, omdat er een beste kans is dat dit mijn laatste proef was, gezien het aantal stemmen dat ik de laatste tijd pak.
Ik denk dat de kans dat jij er nu uitgaat niet zo heel groot is, daaruit concludeerde ik dat het voor jou wel van belang is, wie hoeveel groene punten heeft bv, maar dat kan ik best verkeerd zien.