Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
*** Sprekend tegen degenen die nog wél op Noord zijn: *** Volgens mij is weer half kamp Noord gaan zwemmen. Van D*N zie ik het voor deze keer maar door de vingers, want die is 'op missie', maar wat de de dames M&M zijn gaan doen. Straks komen ze vast met het verhaal dat ze krabbetjes zijn gaan zoeken. Jaja
Ah, zit het zo Maud. Nou heel hatelijk bedankt voor je goede zorgen dan. Even dacht ik dat je bezig was te slijmen bij onze Zuiderburen in de hoop meer groene stemmen binnen te slepen. Maar dat was dus totaal ongegrond Schulz, kunnen we concluderen dat Zuid de moed opgeeft en wij een onvermijdelijke overwinning tegemoet zien? Of is dat iets te optimistisch?
Ik ging even mijn grote dank overbrengen en toen trof ik daar onze kleine overlopert en om er zeker van te zijn dat ie in ons kamp slaapt, zijn huiswerk maakt en niet de zuiderlingen lastig valt, wilde ik samen met hem terugzwemmen
Ik slaap anders altijd op kamp noord.Soms in een hangmat, op het zand, op een rots of zelfs in een boom maar altijd op noord (A)
en altijd met twee boeken in zijn hand. (Helaas wel altijd dicht. )
Moet even heel hard lachen hatelijk bedankt
*** Die avond liepen de emoties hoog op op kamp Noord . Het leek wel of er een kwade geest rondwaarde die maakte dat men elkaar minder goed kon verdragen en overal wat achter zocht***
Het was een heftig dagje.Ik ga proberen te slapen. Hé een wit lakentje om onder te gaan liggen Slaap goed Yvaris, marlie, KD, Mloesje, Maud, Molcrazy en D*N.
zie ik daar nog een foutje, of was dat ook opzet?
OOK?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1023 gasten en 8 vaste bezoekers