Auteur Topic: De biechtstoel  (gelezen 38142 keer)

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #180 Gepost op: 7-11-2010, 13:15:41 »
zucht......... biechtstoel,

Wat een akelige rotdag is dit. Kamp Noord heeft op een manier gestemd, die me niet echt bevalt. Zou kamp Noord een spion in ons midden hebben? Ze weten zo goed in te spelen op ons stemgedrag... 
Mijn vriendinnetje naar huis, ik weet niet of ik het nu allemaal nog zo leuk vind eigenlijk.
Wij krijgen Ycaris in ons kamp, hoe gaat die zich gedragen? Gaat zij mee in het spel van kamp Zuid, of is ze ook zo verdrietig, en blijft ze met haar hoofd en gevoel achter in kamp Noord.
De tijd zal het leren.
Ik ga een rondje wandelen over het eiland, en goed nadenken over hoe ik hier verder mee om moet gaan.

::spook:: ::spook:: ::spook:: Dat ibung moest vertrekken wist de koekoegeest dus.Toen dacht hij even na wie een evenwaardige vervanger(of zelfs een meerwaardige vervanger) voor ibung op Zuid zou kunnen zijn.Hij weet het,maar is Ycaris die meerwaarde voor zuid?.... De spelleider staat zelfs boven een bovennatuurlijk iets dus mag zelfs het zwevend laken niets zeggen....
 ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook::

Offline m@ri@nne

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #181 Gepost op: 7-11-2010, 13:56:54 »
Lieve biechtstoel,

Zo verwarrend allemnaal vandaag, ik had echt niet verwacht dat Ibung zou moeten vertrekken vandaag, ze was echt wel m'n pindarotsje in de branding.

Maar iemand moest weg, en iedereen is mij eigenlijk dierbaar, daarom is het ook zo dubbel.
De volgende proef moeten we gewoon winnen, het wegstemmen heb ik nu wel eventjes gehad.
Hopelijk met de komst van Ycaris, gaat het deze keer weer lukken.
Ik las dat de proef morgenvroeg is, tja dan moet ik de bossen in naar voedsel zoeken, hopleijk zijn we dan niet weer te laat.

We zullen zien

Dag Ibung ::zwaai::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 7-11-2010, 14:30:37 »
Oh biechtstoel! Wat een schok ::oink:: Ik ben geschaakt! Ik had dit echt helemaal niet verwacht. Waarom ik? Ik had echt gedacht dat ze KD zouden terugroepen, of anders Schulz tot zich zouden nemen.

Ik vind het enerzijds eng, maar toch ook wel leuk spannend. Je krijgt toch weer heel andere dingen te zien en te horen. ben benieuwd.

Nu maar wel hopen dat ze me accepteren zoals ik ben, met al mijn eigenaardigheden en flapuit-gedrag (zegt Marlie, dus dan zal het wel waar zijn). En dat ze me niet hebben overgehaald omdat het ze wel leuk leek om een pispaaltje te hebben. Je weet het niet.

Nou biechttoel, ik kom hier binnenkort wel weer langs.  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 7-11-2010, 20:57:22 door Ycaris »
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #183 Gepost op: 7-11-2010, 15:02:51 »
o jammer, ik ben niet sluw genoeg geweest. ik snapte ook niets meer van al dat gekonkel onderling ::ohno::
vanuit de yacuzzi met een glas whisky (en een toyboy) wens ik iedereen nog een goede en succesvolle voortzetting van de expeditie!! tot ziens op de eindeilandraad  >:D
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #184 Gepost op: 7-11-2010, 16:11:09 »
Beste biechtstoel,

Ik ben heeel dankbaar dat ik er nog in zit. Ik had blijkbaar goed in de gaten dat ik het volgende slachtoffer zou worden. Nadat mijn vriendinnetje het spel heeft moeten verlaten voelde ik al nattigheid. Was het niet voor noord dat had ik er dik uit gelegen. Dank daarvoor Noord!

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 7-11-2010, 17:31:05 »
Beste biechtstoel,
kamp zuid vraagt zich af of wij iemand eruit wilden?
Maar dat konden we toch helemaal niet. Ik heb steeds begrepen dat wij alleen groen kunnen geven, dus op z'n hoogst proberen deelnemers erin te laten.
Volgens mij zijn de rode stemmen toch echt van iemand uit Zuid. Maar er ontgaat mij geregeld heel veel, dus misschien zijn er stiekem toch rode stemmen vanuit Noord in Zuid gekomen, per duif wellicht?
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Go_ahead

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 7-11-2010, 17:59:03 »
Beste biechtstoel,

het weekendje TS was heel bijzonder. Alleen werd ik wel een beetje gek van al dat gezwem. Ben je lekker verstoppertje aan het spelen of samen eten aan het zoeken in het bos. Is ineens het halve kamp verdwenen naar het andere eiland!
Kan daar niet iets aangedaan worden met het geven van strafpunten (aftrek van groene stem per 2x gezicht op het verkeerde eiland vertonen) ofzo? Aangezien het waarschijnlijk nog wel even duurt tot aan de samensmelting.
Verder ben ik blij dat KD. weer in een veilig bedje terugkeert.
En biechtstoel een geheimpje: Ik heb een voorraadje etenswaren meegesmokkeld, zodat KD. het wat makkelijker voor kan houden tot aan de finale  ::)

Misschien tot ooit biechtstoel en anders geniet van al die gekke biechts :)
« Laatst bewerkt op: 7-11-2010, 18:03:35 door Go_ahead »
Ananas

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 7-11-2010, 18:05:36 »
Toch ff een bedankje voor Go-ahead.
Bedankt jongen je hebt wel geen donder gedaan maar ach t was toch gezellig.
Misschien tot een volgende keer. ::zwaai::

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 7-11-2010, 18:09:06 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
zo zijn wij van Noord, recht voor z'n raap ::rofl::

Offline Go_ahead

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 7-11-2010, 18:14:35 »

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
zo zijn wij van Noord, recht voor z'n raap ::rofl::

Ja zulk soort taal kan ik altijd wel waarderen, weet je in elk geval hoe iemand zich voelt en hoe hij jou ziet... maar ik moet jullie teleurstellen, want wat 1 stem al niet voor een impact kan hebben (gezien de eilandraden tot nu toe), wat als ik er niet was geweest ::)

En meisje jij veel succes nog ;) :P
Ananas

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 7-11-2010, 18:18:44 »
maar ik moet jullie teleurstellen, want wat 1 stem al niet voor een impact kan hebben (gezien de eilandraden tot nu toe), wat als ik er niet was geweest ::)
::jaja::, fair is fair, daar heb jij (mede) voor gezorgd. ( ::niet-ok:: ::ok:: al naar gelang voor wie je was)

(Mocht het verkeerd voor Noord uitpakken, weten we je te vinden trouwens ::super:: )
« Laatst bewerkt op: 8-11-2010, 12:23:10 door Schulz »

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 8-11-2010, 11:19:13 »
*trapt alle ongenode gasten van de biechtstoel*
Beste biechtstoel,
Ik ben helemaal klaar voor de opdracht van vroeg vanavond :P. Zuid moet deze keer weer winnen en dat moet toch ook wel lukken met Ycaris erbij. Ik heb vernomen dat het een moeilijke opdracht wordt en ik ben nu al benieuwd wat het gaat worden! Hopelijk iets dat niet makkelijk op google te vinden is. Nu ga ik nog even een meegesmokkeld boekje lezen.

::zwaai::

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #192 Gepost op: 8-11-2010, 15:01:15 »
Beste biechtstoel,

Na een verslapen weekend toch een verrassing... Dag ibung, veel plezier met je toyboy! ::zwaai:: En Ycairs, hartelijk welkom op dit toffe kamp Zuid! ::hug:: Vanochtend ben ik al weer druk in de weer geweest in het bos en heb ik op een plek waar ik nog niet geweest was allerlei wortelen en andere lekkere knollen gevonden!

Trouwens, biechtstoel, hopelijk kan ik binnenkort ook 's avonds en in het weekend me nog beter voor het eiland inzetten. Met toestemming van de spelleiding verwacht ik namelijk binnen 1 a 2 weken een heel belangrijk pakketje! ::bravo::
Ich bin ein Bärliner!

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 10-11-2010, 20:27:39 »
Met toestemming van de spelleiding verwacht ik namelijk binnen 1 a 2 weken een heel belangrijk pakketje! ::bravo::
::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook::
 ??? ??? Never trust the spelleiding  ::ohno:: ::ohno::

::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook::

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #194 Gepost op: 10-11-2010, 20:39:57 »
Ik ben zo blij dat we gewonnen hebben. Dit keer hebben we heel goed als team samengewerkt! Het was een leuke maar ook hele moeilijke opdracht. Hopelijk kan ik ook nog nummer 6 uit mijn hoofd krijgen.

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #195 Gepost op: 10-11-2010, 20:55:37 »
liedjes, liedjes, liedjes

Ik kan dit soort muziek niet meer horen. Ik ben blij dat we die antieke platenspeler de zee in kunnen gooien. 45 toeren plaatjes, hoe komt de spelleiding op het idee....... (er zaten bovendien opvallend veel krassen op dat stukje van Sjonnie en Anita; hoe zou dat toch komen ??? )
Gelukkig hoeven wij niet naar de eilandraad en kunnen we ons gaan focussen op de volgende opdracht!

Wel fijn dat we de koptelefoon mochten houden, die kan ik nu mooi opzetten als Vieffan of Ycaris weer 's morgens vroeg ongelooflijk vals lopen te zingen......

::zwaai::

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 10-11-2010, 21:09:46 »
Heej biechtstoel
Heb ik me daar te pleuris zitten zoeken naar die liedjes.
De meesten kende ik wel maar kon ze niet meteen thuisbrengen maar na enig gegoogle en nog wat andere zoekfuncties had ik er toch snel 9 bij elkaar. Nr 6 kende ik ook niet, wel t origineel.
Sjonnie en Anita?  ::oink::Ik heb die hele Anita niet gehoord of had ze opeens zo'n zware stem? Rookt ze opeens teveel?
En lief dagboek, Sjonnie en Anita liggen al weken hier voor mijn neus. Stralen als sterren!Ik had hun cd gewonnen in een radio programma maar de liedes nooit beluisterd.
Misschien als ik deze afgang te boven ben zal ik het stof er eens afhalen en voorzichtig gaan luisteren.

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 10-11-2010, 21:11:14 »
Biechstoel, ik ben toch zo blij dat we de opdracht gewonnen hebben!!!! Ik heb echt niets bijgedragen  ::dom::. Een aantal dames van ons team had binnen de kortste keren de oplossing voor 9 van de 10 liedjes  ::super::. Ik heb uren en uren besteed aan het opzoeken van nr 6  ::vergroot::. Maar nee ::ohno::. Als we nou verloren hadden, was ik best bang dat ik meteen weer gewipt zou worden. Zo van: daar hebben we toch niks aan. Hopelijk volgende opdracht iets wat meer in mijn straatje ligt en dan graag op een tijdstip dat beter past; dus ná de apenverzorging. Luistert Swifty eigenlijk mee naar wat hier gezegd wordt ??? Nee, vast niet  ::ohno::.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 10-11-2010, 21:45:55 »
Lieve biechtstoel,

Ik ben echt superblij dat we de opdracht hebben gewonnen. Dit was gewoon een ideale opdracht voor mij. Het heeft niet alleen te maken met muzikale kennis (ik kende namelijk wel 0 van de nummers), maar ook met goed kunnen zoeken, en dat gaat mij over het algemeen wel goed af. Jammer dat we dat éne liedje net niet konden vinden, maar die was wel heel goed verstopt.

Ik zit weer lekker in m'n vel en kijk uit naar het vervolg van het spel!

::bravo::

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 10-11-2010, 22:03:33 »
Lieve biechtstoel

Ik baal zo dat we weer naar de eilandraad moeten. Ik vind stemmen echt veel moeilijker dan ik van te voren had gedacht. Volgende keer zullen we er weer hard tegenaan moeten met ons team. Eilandraad sucks (excusez les mots ::tandpastasmiley::::niet-ok::