In aflevering 1 gaat ze met Miryanna die er niks van snapt en als eerste in de vrijstellingsopdracht,
Kan je net zo goed uitleggen als kandidaat natuurlijk. Want wat Hanna zei klopt natuurlijk wel, in principe moet iemand die het begrijpt gekoppeld worden aan iemand die het niet begrijpt.
In aflevering 2 heeft ze net als Pepijn een goede contactadvertentie, voegt niets aan informatie toe bij de tweede opdracht en bij de derde opdracht toont ze een bepalende rol.
Ze komt met het voorstel van de groep in twee te splitsen bij het stilleven als je dat bedoelt?
Ook dat kan je prima uitleggen als kandidaat-actie aangezien het in principe een structurerende opmerking is. Het is inderdaad veel efficienter als de helft op het ene en de andere helft op het andere let.
Het zou voorkennis kunnen zijn in de zin dat iedereen door elkaar gaat wandelen. Maar het kan ook gewoon kandidaats zijn. Heeft haar antwoord zelf goed al zegt dat op zich weinig want de kans dat de anderen het na haar allemaal goed gaan hebben is dan nog klein.
In aflevering 3 blijkt ze goed te kunnen schilderen en is weinig creatief bij het verzinnen van een act.
Tja. Er is natuurlijk altijd wel een kans dat er 1 op de 9 tussenzit die goed kan tekenen. Daar kan zelfs bij de opdrachten rekening mee gehouden zijn.
Maar alles kan je net zo uitleggen als je wilt. Zo zitten die opdrachten nu eenmaal in elkaar.
In aflevering 4 zit ze in de winnende bus en op het koord kan ze hebben ingeschat dat Miryanna en Soundos niet durfden.
Geldt voor iedereen.
Ik vind wel dat je makkelijk voorbijgaat aan een aantal dingen. Zoals haar pertinente antwoord dat ze voor Beatrix moesten gaan bijvoorbeeld (nadat Miryanna dit opperde). Waarom niet met de verkeerde suggestie meegaan van Patrick in dat geval.
En op de touwen er zonder enige slag of stoot overgaan. Ik zie haar daar niks mols doen. Geen angst veinzen oid, of langzaam erover gaan en het moeilijker laten lijken. Ze staat iedereen luidkeels aan te moedigen.
Niet om het een of ander maar ik zie echt niet waarom Anna meer in aanmerking zou komen dan Pepijn gewoon gebaseerd op de 'feiten' zoals die aan ons gepresenteerd worden in de serie.
Maar soit.