Wie schrijf ik af als mol en waarom:
Soundos niet de mol: Een mol laat niet 2x een opdracht schieten
Anna niet de mol: Tot voor de afl. van gister was anna mijn nr 3 mol maar een mol pakt geen kokertjes en dat deed Anna wel
Karin niet de mol: Pakte 3000 euro in afl 1 en probeert te veel de mol te spelen. Dat zorgt ervoor dat de kandidaten haar ook verdenken in het spel.
Art niet de mol: Art heeft al heel veel molacties op zijn naam, maar gister werd het wel te duidelijk in beeld gebracht(met het fototoestel) (Nu was de actie van kim vorig jaar in de eerste afl ook overduidelijk)
Wie is de mol en waarom: Patrick of Pepijn.
Al van voor het begin van de serie, en in afl 1 tot 5 is patrick mijn mol, maar ook hij haalde gisteren voor de eerste veel geld op, zag de paaltjes en was erg fanatiek. Toch vertrouwen mensen hem en molt hij er flink op los.(zoals bijvoorbeeld: onduidelijk systeem vuurwerkopdracht, onduidelijke beschrijving bij theateropdracht, elvis in willen brengen als er al over beatrix wordt gesproken en 8 meter afleggen waar hij dacht het wel aan te kunnen)
Wanneer er dan weer iets gebeurd is heeft hij altij een mooi verhaal klaar.
Terugkomend op de paaltjes uit de opdracht met de jeeps zou hij natuurlijk goed zijn best kunnen doen om vertrouwen te winnen en omdat hij als mol weet dat in de volgende aflevering de pot wellicht wordt leeggetrokken door de executie.
En pepijn, hij valt soms niet op maar saboteert de boel ook waar hij kan (het liegen over het laatste lege mandje, een toevoeging maken aan het verschil, de opdracht met de 111 meter waarin hij doet alsof het heel moeilijk is op het touw te staan, de paarden opdracht waarin hij alle koeien door elkaar liet lopen en dat hij tijdens de opdracht met de jeeps achter Anna aanrende om het geld te pakken)
Kortom, Naar mijn idee zijn Anna, Soundos, Karin en Art dus NIET de mol. En is de mol Patrick of Pepijn. (eventueel Art vanwege zijn vele molacties en heeft bijna geen geld in de pot gebracht)
Wie weet wat voor acties er nog volgen in de volgende aflevering. Misschien dat die meer duidelijkheid zal brengen. Ik ben benieuwd wie zich hier wel of totaal niet in kan vinden