Ik vind alle kandidaten die nu over zijn geen geweldige mollen. Hoopte met Pepijn of Anna op een subtiele mol, maar het zal dit jaar dus jammer genoeg een mol zijn die, naar mijn mening, vaak gebruik maakt van makkelijke streken...
Karin: Ik ben zoooo onhandig, oeps, kijk nou, doe ik weer iets fout. En ohohoh, wat heb ik een hoogtevrees zeg...
Patrick: Gooit het heel vaak op zijn fysieke ongemakken...
Art: Ik ga vanaf dag 1 zo ongelooflijk mollen, dat ik door iedereen gezien wordt als mol, en de regie brengt dat ook nog eens overduidelijk in beeld. En vervolgens zou het dan ook nog de mol zijn?! Lijkt mij wel heel onwaarschijnlijk...
Eigenlijk blijft dan alleen Soundos over, maar dat zou ik persoonlijk dan weer een hele vreemde mol vinden (heeft bij veel opdrachten toch geld gepakt, nu ook in aflevering 8; doet niet mee met de paardenopdracht (waarom doet een mol niet mee?) en zou dan met het noemen van 'executie' toch een enorm risico nemen?). Aan de andere kant laat ze nu een koker in het water vallen, en komt ze te laat aangerend op de vulkaan. Komt op mij gewoon over als een onhandige, maar wel grappige diva...
Dus... Art niet (te overduidelijk), Soundos niet (te onduidelijk)... Dus Patrick of Karin... Denk Patrick, alhoewel Karin deze laatste aflevering overduidelijk geld verspeelde (Frankenrijk
)...