Ik heb de complilatie-uitzending ook pas vanmorgen gekeken en ik heb ook genoten. Ook ik was al veel vergeten van de eerste serie. Volgens mij heb ik toen echt niet zo goed opgelet, want 'n aantal zaken kon ik me nog maar nauwelijks herinneren.
Leuk om ook de kandi's van de 2de serie weer 'ns te zien. 't gevoel dat ik bij die serie had kwam weer helemaal terug. De derde reeks heb ik nog geheel op video en heb ik laatst nog helemaal teruggekeken, dus dat kwam me allemaal nog erg bekend voor. George was wel echt 'n geweldige mol.
't viel me op dat 't beginstuk dat we op 'n tv zagen wel erg veel weghad van 't begin van De Mol serie 3 als Michiel de mol toespreekt. Ik denk dat deze beelden waarin Angela de mol toespreekt ook 't begin is van de allereerste aflevering volgende week. Ik ben 'ns benieuwd....
Al met al vond ik 't 'n leuke warmmaker voor volgende week. De kandi's leken me wel leuk, maar ik heb er nog niet echt 'n gevoel bij eigenlijk. Dat zal volgende week wel komen denk ik als we ze beter leren kennen terwijl ze bezig zijn met de eerste opdrachten van WIDM4.